Hello hive! This is my introduction!

in OCD2 years ago

1.jpg

Merhaba bu paylaşımımda sizlere kim olduğumu ve nasıl biri olduğumu biraz anlatacağım. #Mercy37 hakkında biraz bilgi sahibi olmanız açısından bu paylaşımı yaptım.

Adım ve soyadım Songül Öztürk 27 yaşındayım ve 2 yıllık evliyim. Türkiyede yaşıyorum. Lisans mezunuyum bölümüm Yönetim Bilişim Sistemleri. Daha önce kripto deneyimim olmadı. Gezmeyi,muhabbet etmeyi , örgü örmeyi,bisiklete binmeyi ve piknik yapmayı çok severim. Yeni yerler görmek ve yeni lezzetler denemeyi severim.Pozitif enerjiyi severim negatif enerjiden hoşlanmam.

Başkalarının gönderdiği farklı mekanlar , farklı deneyimler ve kendimi mutlu hissedeceğim gönderiler beni merak ettirir. hive içerisin de gezdiğim yerleri,benim için farklı olan ve insanların da görmek isteyeceği gönderileri,örgü,yemek gibi gönderileri paylaşmayı düşünüyorum. Eşimin whyshy tavsiyesi üzerine bu platformla tanıştım.Paylaşımı yaparken hem destek verdi hem de bir çok bilgi konusunda yardımcı oldu. hive çok güzel bir paylaşım platformu ve paylaşımların en güzel yanı hem öğrenip hem de bize maddi açıdan gelir kazandırması. Bu platformun beni daha çok sosyalleştireceğini umuyorum.

Roman okumayı severim film olarak komedi türünü izlerim. Gezmek ve yeni yerler görmek beni herzaman mutlu eder. Denizi çok severim dalga sesleri bana herzaman huzur verir ve sakinleştirir.

2.jpg

3.jpg

Fotoğrafta gördüğünüz yer salda gölüdür ve Burdurda yer almaktadır.Burdurun benim için ayrı bir yeri ve önemi var.Ben üniversiteyi burada okudum ve gerek arkadaşlık gerekse tecrübe açısından çok güzel anılar biriktirdim.Üniversitede okurken Salda gölüne gidememeştim yıllar sonra eşimin bana yaptığı güzel süprizle burayı gördüm. Diğer fotoğraf ise İstanbulda oyuncaklar müzesine aittir. Burada o kadar fazla oyuncak varki insanı bambaşka bir dünyaya getiriyor. İlerleyen zamanlarda sizleri onlarla tanıştıracağım.

4.jpg

Bu ayçiçekleri gezimiz sırasında Çanakkalede çekildi. Bunun gibi gördüğüm bir çok güzel fotoğları sizinle paylaşacağım. Diğer fotoğrafta ise eşime yaptığım süpriz kekim yer almaktadır.

5.jpg

Şimdilik size kendimden kısaca bahsettim burada bu platformda bir şeyler paylaşmak bana güzel bir tecrübe oldu.Beni tanıyıp yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim.

Sort:  

Welcome mercy37!
Ecency is fastest website, mobile and desktop application that improves your experience on Hive.

Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for new Proposal
Delegate HP and earn more

Welcome to Hive, though I do not understand all you typed.

However the topic speaks the language.
Welcome to a community like a family, we love you and you will enjoy it here.

Cheers

Assalamualaikum, welcome to the best platform

A big welcome to you @mercy37

You are in the right place. Just be consistent enough, explore the blockchain and engage with other authors.

Also, for easy reading, please add other translations like English to your post.

You are welcome. Much love😍

Welcome to HIVE Blog..

aramıza hoş geldin (:

Congratulations @mercy37! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You received more than 10 upvotes.
Your next target is to reach 50 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!

Hello @zuerich @ecency @hislab @abang00 @chosenfingers @rijalaronaceh @cronos0,
This account and shares are stolen from the account on steemit.This article is completely plagiarism.

The original post was shared 5 months ago.
https://steemit.com/hive-172186/@mercy37/achievement-1-hello-steem-this-is-my-introduction
Please mute this user.

This is very unacceptable

Thanks for bringing this to our notice. Necessary action will be taken

Regards

I don't think the content is stolen, probably both steem and hive account controlled by same person. I wish he had taken the trouble to write a separate article for hive.