You are viewing a single comment's thread from:

RE: Portrait of Lady With Ballpoint Pen / Tükenmez Kalemle Bayan Portresi

in OCD4 years ago

Ellerine sağlık maon-x. Ya otomatik oylama açık, ama senin postlarında genellikle oto oylama yapmıyor. Sonradan göryorum. Anlamadım, bu communitylerle ilgili bir durmu mu yoksa tamamen tesadüf mü, bilgin var mı bu konudan?

Sort:  

Aynı sorunu ben de yaşıyorum hocam. Otomatik oylamaya aldığım hesapların postlarına sonradan baktığımda oylamamışım gözüküyor. Bunu bilse bilse @damla bilir :)
Beni oto oylamaya aldığınız için de ayrıca teşekkür ederim. Düşünmeniz yeter hocam.🙏

Sonradan haftalık limit eklediler. Genellikle o sorun çıkarıyor. Varsayılan değeri 2 olduğundan oy atmıyor
@maonx @tahirozgen

Çok teşekkür ederim :)
Ben çok anlamıyorum ne yapıyorlar, neden yapıyorlar. Hayırlısı olsun...

Weekly limiti artırın, düzelecektir :)