Sort:  

Teşekkür ederim @ucmuharfli. Aslında niyetim her gün bir şey yapıp koymaktı ama olmuyor malesef. Bu konuda maxwell'e imreniyorum gerçekten. Kendisi ortalama günde üç çizim yapıyor.
Tekrar teşekkür ederim. Beğenmene çok sevindim..

Kalemin geliştikçe, çizim kaliten ve hızın da artacaktır. Çizim, müzik gibi şeyler malesef bir ağaç gibi, tohumdan yeşeren şeyler. Kısa yolu yok, hızlandırmak biryerden sonra mümkün değil. Tek yapmak gereken fidana hergün su vermek gibi,hergün alıştırma yapmak. Birgün bakıcaksın amaçladığın yere ulaşmışsın farkında olmadan. Bunu varmak istediğin nihai bir hedef olarak değil de, sonu olmayan bir otobüs yolculuğunda duraklar olarak düşün. Her zaman hayatta bizden bir konuda daha iyi kişiler olacak, hep ileriye hep daha iyilerine bakıp onlara imrenmek, eğer bunu daha iyi çalışmamıza dökeceksek faydalı. Onun dışında insan kendini kendiyle karşılaştırmalı. Bir önceki çizim ile en güncel çizim arasında bir karşılaştırma yapmalı. Diğer artistlerle karşılaştırma yapmak moral bozabilir.

Çok güzel bir çizim olmuş. Videoyu da inceledim. Gördüğünü çizebilmekte çok başarılısın. Çok kısa zamanda çok daha iyi çizimleri göreceğimize şüphe yok ^^

Ne kadar güzel açıklamışsın her şeyi. Öğütlerin benim için gerçekten çok değerli. Çok teşekkür ederim @ruen.