State Of Gaming Rising Star 🌟

Hello.

img_0.03584410427409957.jpg

Rising Star Game Level 12 has been completed.
Mission is running Midweek Headline Slot.
This mission takes about an hour and consumes 80% of Energy.
I can only play 2 missions a day as I wait to recharge full Energy.
Energy Booster has Coffee Cup and Pizza Box in my game.
When I get pizza, I get 100% energy.
However, if I get coffee, I will not get full energy because the coffee cup is full and coffee is run out.
I do not know how many cups of coffee I need to receive coffee for Energy.

img_0.37347640555263123.jpg

Today, if I have an idea to buy New card, I bought Starbits 10,000 for 0.00036 HIVE to buy new card.

Today, I bought an I5 Limey as a new card for 650 Starbits.
There is 10 skills in this card.

img_0.6215592062740601.jpg

The reason for buying this card is that as the number of fans increases during the missions, if I the quantity of Fan is more than the quantity of Skill, the ego will increase and the mission reward will be lower.

So, as you can see in the above picture, I have to play with more Skill than Fan.

I now have a total of 14 cards in my Rising Star game.
Mission Reward Starbits has received over 6900.
The invested capital is HIVE 10 and Starbits 20475.
The benefits will only be known when the cards can be resold.

What do you think?

Thank you for everything.

Tin Aung Soe

[Burmese]
မင်္ဂလာပါ။
Rising Star Game ကစားခဲ့တာ Level 12 ပြီးမြောက်ခဲ့ပါပြီ။
Mission အနေဖြင့် Midweek Headline Slot ကို လုပ်ဆောင်နေပါသည်။
ဒီ Mission က တစ်နာရီ အချိန်‌ပေးရပြီး Energy 80% ကုန်ဆုံးပါသည်။
Energy ပြန်လည် ပြည့်ဖြိုးရန် စောင့်ပြီး ကစားနေရသည့် အတွက် တစ်ရက်မှာ 2 missions လောက်သာ ကစားနိုင်သည်။
Energy Booster အနေဖြင့် ‌ကော်ဖီလက်ခံရန် Coffee Cup နှင့် Pizza ထည့်ရန် Pizza Box တို့ ရှိထားပါသည်။
Pizza ရရှိလာလျှင် Energy 100% ပြည့်သွားပါသည်။
သို့သော်လည်း ကော်ဖီ ရရှိလာလျှင်တော့ Coffee Cup ပြည့်နေ၍ ဖိတ်စင်သွားသည်ဟု ဆိုသောကြောင့် Energy ပြန်လည် အပြည့် မရရှိဘူး ထင်ပါသည်။
ကော်ဖီ လက်ခံရန် ကော်ဖီခွက် ဘယ်လောက်လိုအပ်သည် ကျွန်တော် မသိသေးပါ။

ယနေ့ စိတ်ကူးရလျှင် Card အသစ် ဝယ်ယူရန် Starbits 10000 ကို 0.00036 HIVE ဈေးနှုန်းဖြင့် ဝယ်ယူခဲ့သည်။

ယနေ့အတွက် New Card အဖြစ် I5 Limey တစ်ခုကို 650 Starbits ဖြင့် ဝယ်ယူခဲ့သည်။
၎င်း Card မှာ 10 skills ပါရှိသည်။

ဒီ Card ကို ဝယ်ယူရခြင်းမှာ Missions များ လုပ်ဆောင်နေစဉ် Fan အရေအတွက်သည် တိုးပွားလာသောအခါ Skill အရေအတွက်ထက် သာလွန်သွားလျှင် Ego တက်ကာ Reward အရနည်းသည်ဟု ဆိုသောကြောင့် ဖြစ်သည်။

သို့ဖြစ်၍ အပေါ်ဆုံး ပုံမှာ မြင်ရသည့်အတိုင်း Fan ထက် Skill ပိုနေအောင် ထားပြီး ကစား‌နေရသည်။

ယခု ကျွန်တော်၏ Rising Star Game ထဲမှာ Card စုစုပေါင်း 14 ခု ရှိပါပြီ။
Mission Reward Starbits 6900 ကျော် ရရှိနေပါပြီ။
ထည့်ဝင်ထားသော အရင်းအနှီးမှာ HIVE 10 and Starbits 20475 ရှိပါပြီ။
အကျိုးအမြတ်ကတော့ Card တွေ ပြန်လည် ရောင်းထုတ်နိုင်သော အခြေအနေရောက်မှ သိရမည် ထင်ပါသည်။

မိတ်ဆွေတို့ရော အဘယ်သို့ ယူဆပါသလဲ။

အရာအားလုံး အတွက် ကျေးဇူးတင်ပါသည်။

တင်အောင်စိုး

Sort:  

ဟဲဟဲ Music ကြီးဖြစ်လာပြီနော်။ ဂိမ်းလေးဆော့ရင်း
သီချင်းလေးနားထောင်ရင်း ပိုစ်လေးတင်ရင်း
ပိုက်ဆံတွေ အများကြီး ရှာနိုင်တော့မှာပေါ့နော် 🎶

!PIZZA

@tin.aung.soe! I sent you a slice of $PIZZA on behalf of @myanmarkoko.

Did you know you can spend $PIZZA on games in the $Pizza Store? (9/10)

good တယ်အကို
!PIZZA

@tin.aung.soe! I sent you a slice of $PIZZA on behalf of @naythan.

Learn more about $PIZZA Token at hive.pizza (2/10)

ကျေးဇူး လျှောက်လုပ်နေရတာပဲ။

This post has been manually curated by Rising Star Game


The NFT based music career game built on HIVE

Thank you so much 💕

Good luck
!PIZZA