You are viewing a single comment's thread from:

RE: Reflection Hunters Contest ~ Round 169

in Shadow Hunters29 days ago

Привіт, Хайв, я знову беру участь у конкурсі відображень.
Прочитати про нього можна, перейшовши за цим посиланням -
@olgavita/reflection-hunters-contest-round-169

Це фото, яке я додам до цього посту, зображує місяць, царицю ночі. Я часто дивлюся на нього зі свого вікна, і часто, дивлячись через скло, бачу цю гру відображень.

Мені здається, це кумедно. Розмір місяця у житті більший. На фото його розмір значно зменшений.
Так, місяць дуже маленький, але що поробиш?
Мені все одно подобається результат, який вийшов, адже, взявши телефон у руки, я навіть не сподівалася, що він побачить те, що видно очима.
Фотоапарат цього не побачив.

Я не використовувала фоторедактори під час створення цих знімків, я просто додала фотографії такими, якими вони вийшли.

Якщо врахувати, що світло місяця перевершує світло сонця, то це виходить відображення відбитого світла.

Думаю, це все, що я можу написати про ці знімки.
Тому я закінчу писати і додам фотографії.
Сподіваюся, ви не будете суворо судити :)

Sort:  

I rewrote the text, but I don't know if this option suits you 🥹

Everything is OK, dear @diodao ❤️. First, I could see only the text above which is in Ukrainian only, and then I noticed that is was a comment to your own post. Sorry for any disturbance.
To add, I am sure you know that you can write your posts in two languages.

Thanks a lot. I appreciate your attention. 🥰🥰🥰💞💞💞