Shadow Hunters Contest Entry – Poješću inspiraciju

in Shadow Hunters11 months ago

Shadow Hunters Contest- Round 275

Show Me A Shadow

20230628_211142.jpg

Poješću inspiraciju

Već je kraj juna, a dobrih trešanja ne videsmo. I ne probasmo, do jučerašnjeg dana.

One prve, majske, ostale su u prošlim vremenima. Njih su pojele kiše.
Srećom, kasne sorte trešanja donele su rod. Krupne, zdrave, sočne i slatke. Šta poželeti više.

20230628_182644.jpg

Nema mnogo vremena za fotografisanje, traženje pozadine, izbor najboljeg ugla, najlepše strane i dobrog svetla. Znate već svi kako su zahtevne sjajne trešnje.

Žurim, poješću svoju današnju inspiraciju...

20230629_225140.jpg

Juni 2023.

Shadow Hunters Contest Entry, #shadowhunters community

#hive-179017

Thank you @melinda010100 for creating and hosting the contest!
Have a wonderful day!

Be happy, stay healthy!

Sort:  

Kupio sam trešnje ove sedmice na pijaci. Oni su ukusni! Lovely shadows! Thanks for entering the Shadow Contest again!
!DHEDGE

Pozdrav @melinda010100, nadam se da ste uživali u divnom ukusu trešanja. 🍒🍒🍒
I ja sam kupila trešnje od domaćih proizvođača. Toliko sam bila srećna što sam ih pronašla da nisam obratila pažnju na to da li su sa peteljkama ili ne. Vrlo malo ih je bilo sa peteljkama a u paru samo dve. 😊 Jedan par sam odmah pojela a druge su postale glavni akteri ovonedeljnog #shadowhunters izazova. 🌞 Hvala na komentaru i podršci, @melinda010100.

1


This post has been selected for upvote from our token accounts by @melinda010100! Based on your tags you received upvotes from the following account(s):

- @dhedge.bonus
- @dhedge.waiv

@melinda010100 has 9 vote calls left today.

Hold 10 or more DHEDGE to unlock daily dividends and gain access to upvote rounds on your posts from @dhedge. Hold 100 or more DHEDGE to unlock thread votes. Calling in our curation accounts currently has a minimum holding requirement of 150 DHEDGE. The more DHEDGE you hold, the higher upvote you can call in. Buy DHEDGE on Tribaldex or earn some daily by joining one of our many delegation pools at app.dhedge.cc.

Thank you very much!

Pozdrav @melinda010100, nadam se da ste uživali u divnom ukusu trešanja. 🍒🍒🍒
I ja sam kupila trešnje od domaćih proizvođača. Toliko sam bila srećna što sam ih pronašla da nisam obratila pažnju na to da li su sa peteljkama ili ne. Vrlo malo ih je bilo sa peteljkama a u paru samo dve. 😊 Jedan par sam odmah pojela a druge su postale glavni akteri ovonedeljnog #shadowhunters izazova. 🌞 Hvala na komentaru i podršci, @melinda010100.