You are viewing a single comment's thread from:

RE: The Book Worm's Notebooks | Kitap Kurdunun Defterleri [ENG -TR]

in Hive Book Club3 years ago

okumaktan, defterlere ve içindeki yazılara bakmaktan çok keyif aldığım bir yazıydı bu, ellerine sağlık canım🍂☘

ben de defterlere meraklıyım hatta güzel olanlarını kullanmaya kıyamıyorum🤷‍♀️
ama yine de kullandıklarımdan bazılarından bahsetmek isterim belki bir postun konusu da olabilir:)

eskilerden kalan, gazeteleri okuduğum dönemde beğendiklerimi kesip yapıştırdığım ilginç ve eğlenceli şeyleri yazdığım bi defterim vardı.
yine seninki gibi aylık okuduğum kitapları yazdığım defterim var.

geçen seneye dek ben de kitapların üzerini çizemezdim bir deftere alıntıları yazardım ama sonra aldığım bi kararla bundan vazgeçtim. kitaplarıma yine dikkat ederim yeni gibi durmasını isterim ama altını çizip yanlarına not alarak yaşanmışlık katıyorum. Hem belki bu sayede mirasım olarak sevdiklerime kalınca, içinde benden onlara birer not olmuş olacak diye bir şey düşündüm ve o şekilde ilerledim.

öyle işte, çok konuşasım varmış demek ki :))

Sort:  

Ben de o mantıktayım ama defterlere de yazmak istiyordum o yüzden deftere geçtim. Aslında düşününce yaşanmışlıkların olduğu kitaplar çok daha miras. Mesela ben sararmış eski bir kitabın içerisinde alıntılar bulsam hazine bulmuş gibi olurum sanırım. Bu kararı nasıl verdin bilmiyorum çok güzel. Umarım ben de kıyabilirim :))))