Little friends [PL/ENG]

in PHOTOGRAPHY [DAC]3 years ago
}

Hello! As my first real post on Hive I'd like to show you guys a collection of photos that I'm probably most proud of. I love macro photography and I always find it fascinating how much beauty can simple things have if you only look close enough.

A few years ago I went outside after one of the many summer storms to take a few macro pictures of my mom's lily of the valley. To my surprise, I found something more interesting than the flowers itself, hidden in-between the leaves.

Witajcie! Jako mój pierwszy prawdziwy post on Hive chciałabym pokazać Wam małą kolekcję zdjęć, z których jestem prawdopodobnie najbardziej dumna. Uwielbiam macrofotografię i myślę, że jest coś naprawdę fascynującego w tym jak dużo piękna można znaleźć w z pozoru zwykłych rzeczach, jeśli tylko się temu bliżej przyjrzysz.
Kilka lat temu postanowiłam wyjść na dwór po jednej z wielu letnich burz, które wtedy przeszły nad Polską, aby porobić kilka zdjęć konwalii mojej mamy. Znalazłam tam jednak coś o wiele bardziej interesującego od samych kwiatów, skryte pomiędzy liśćmi.

IMG7573.jpg

This little red guy looked so pretty against the green leaves I was absolutely in awe. I took a few pictures of it and this one is my favorite. What's even cooler, you can see a tiny little droplet on its shell.

Aside from this bug, I also found a very small snail, that for me personally is just too adorable:

Ten mały czerwony kolega wyglądał naprawdę przepięknie na tle zielonych liści. Zrobiłam mu kilka zdjęć i to powyższe jest moim ulubionym. Co też ciekawe, jakby się mocno przyjrzeć, można na nim zobaczyć malutką kropelkę wody.
Po za tym robaczkiem znalazłam również maleńkiego ślimaka, który według mnie jest wprost przesłodki:

_IMG7554.jpg

_IMG7536.jpg

Look at him go! :)

These pictures are the reason why I much prefer taking pictures of nature than, for example, people :) It's just breathtaking.

I hope you like them!

Patrzcie jak się wspina! :)
Zdjęcia takie jak te są powodem dla którego o wiele bardziej wolę robić zdjęcia naturze, niż np. ludziom :) Efekty wprost zapierają dech.
Mam nadzieję, że się Wam spodoba!

All pictures were taken by me, do not repost without permission.

Sort:  

Manually curated by EwkaW from the @qurator Team. Keep up the good work!

Robal boski!
Witamy na Hive :)

Dzięki! :)

Super zdjęcia zrobiłaś :)

Dzięki! :D