You are viewing a single comment's thread from:

RE: Patara - Antalya, Turkey: A Journey to the Heart of Lycian Legacy

in TravelFeedlast month (edited)

oo @thales7! seni gormek mutlu etti beni.

cok olmadi ya. arkadaslarla podcast yaparken dungeons & dragons tarzi bir oyun oynadik. oyunun hikayesi cok sarinca da onu mini bir romana cevirmeye karar verdim. baktim ufak ufak buraya yaziyorum ve ve zevk verdi tekrardan yazmak, birkac seyahat hikayemi de araya ilistirdim.

sen nasilsin? iyisindir umarim.

Sort:  

Seni burda yine aktiv görmek çok güzel. Eskilerden fazla aktiv kimse kalmadı maalesef. Senin hikayelerin hep enteresan oluyordu, İnşallah devamı gelir. Ben iyiym şükür, fazla boş vaktim vardı ve boş vaktimi değerlendirmek için baba oldum.😁 Üç yaşında kızım var, ellerinden öper. Artık boş vaktim kalmadı ama herşey çok güzel. Viyanadan uzaklara taşındım. Avusturya nin bir ucundan öbür ucuna geçtim. İsviçre, Almanya ve Liechtenstein arasında kalan Vorarlberg şehrine taşındım. Bu dört ülke arasında yaşıyor ve geziyorum. Sen hala USA da mısın?

Cocuk yapinca bos vakit kalmamasi normal. 😁 Ben hala Amerikadayim. Denverda simdilik devam ediyoruz. Belki bir iki seneye bir tasinma planim olabilir ama onun oncesinde burdayim. Bir donem is cok fazlaydi, ona yogunlasmam gerekti. Simdi biraz daha musaitim.

Sevdiklerinle yasadigin surece insanin nerde yasadiginin pek onemi kalmiyor acikcasi. Ama sen de guzel yere gitmissin gibi duruyor. Sana ailenle mutluluklar ve bol bol gezmeler diliyorum! 😁

Güzel dileklerin için teşekkürler dostum. Insan sevdikleriyle beraber olunca nerede olduğu fark etmiyor gerçekten. Avrupa'ya yolun düşerse mutlaka uğra, burada gezilecek görülecek çok yerler var. Sana rehberlik yapabilirim. 😁 Umarım herşey gönlünce olur. Sana hayatında sağlık ve mutluluklar dilerim. Hem senin nick almacadan geliyor ve taşçekici anlamına geliyor, bu yüzden mutlaka Almanca konuşulan ülkelere uğraman şart. Selamlar.

Bodensee