You are viewing a single comment's thread from:

RE: Torn between to work or to be a full-time mom.

in Hive PH2 years ago

Naa ko sa sitwasyon nga ingun ana karun ma'am. Naa ko city nag work bag ohay lang ko na hired pud mo two weeks pa. Grabe jud kamingaw ug kabalaka para sa akong mga baby pero ang nka swerti kay naa ra akong partner kauban sakung mga bata basta walay work sya ug usa pa naa ra sila sa ilang lolo ug lolan. Guol man huna-hunaon nga maayo unta naa rata sa ilang duol pero need man jud mo pakalayo kay naa kay mga pangandoy para sa pamilya. Laban alng ta ma'am . Ingun ana rjud ne ang life saon gepanganak man tang pobre 💪🙂.

Sort:  

Mao lage ma'am uie. Ang ahu lage is tua man sa layo sila mama nahu. Majaonunta ug sila ahu kabinlan kay di ko mabalaka kay kahibaa ko maatiman pag ayo bisan ug adto kos layo mag work. Huhuhu kapaet jud pero laban lang ta ani. If ma hired gani sad ko, ahu guro ihatud ahu anak adto ila mama kesa sa mukuha ko ug yaya.