Sarıyer Beach Walk / Sarıyer Sahil Yürüyüşü- Hive Türkiye Yürüyüş Etkinliği 🐾

in Hive Türkiye20 days ago (edited)

Hello everyone from a wonderful Sunday. I hope you are well and everything is going well. Last weeks we organized the first event of our Hive Turkey community and it was a very nice event. Today we will organize a second event. I hope it will be well attended.
I have shared posts about hiking many times before or mentioned it in the content of the posts. I love hiking so much that it has become a routine in my daily life. When I don't walk, I think that something is missing in my life. Therefore, I feel uncomfortable with this situation. I walk even if it is a short distance. I don't do extra walking on the days I work because I already walk a lot. 😄

Harika bir pazar gününden herkese merhaba. Umarım iyisinizdir ve her şey yolundadır. Geçen haftalarda Hive Türkiye topluluğumuzun ilk etkinliğini gerçekleştirdik ve gayet güzel bir etkinlik oldu. Bugün ikinci bir etkinliği gerçekleştireceğiz. Umarım bol katılımlı olur.
Yürüyüş yapmakla ilgili daha önce birçok kez post paylaştım ya da postların içeriğinde değindim. Yürüyüş yapmayı o kadar çok seviyorum ki artık gündelik hayatımda rutin bir hâle dönüştü. Yürüyüş yapmadığım zamanlar hayatımda bir şeylerin eksik gittiğini düşünüyorum. Dolayısıyla bu durumdan rahatsız oluyorum. Kısa mesafede olsa yürüyüş yapıyorum. Çalıştığım günler zaten fazlasıyla yürüdüğüm için ekstra yürüyüş yapmıyorum.
😄

Last week, I was a bit sick and took a three-day report. On the last day of the report, my friends and I went for a walk on Sarıyer beach after breakfast. Actually, we were planning to walk before breakfast but we woke up a little late so we had breakfast and went to the beach.
The weather was very nice that day, there was only a little breeze from the Bosphorus, but it didn't bother us at all. We walked for about half an hour. While walking, we watched the fishermen fishing, the unique beauty of the sea, the Bosphorus and the view of the bridge.

Geçen hafta biraz rahatsızdım ve üç gün rapor almıştım. Raporun bittiği son gün arkadaşlarımla birlikte Sarıyer sahilinde kahvaltıdan sonra yürüyüş yaptık. Aslında kahvaltıdan önce yürümeyi düşünüyorduk ancak biraz geç uyandığımız için kahvaltıyı yapıp sahile geçtik.
Hava o gün gayet güzeldi sadece boğazdan biraz esinti vardı ancak hiç rahatsız etmiyordu. Yaklaşık yarım saat yürüdük. Yürüyüş yaparken balık tutanları denizin eşsiz güzelliğini, boğazı ve köprünün manzarasını izledik.

As we were nearing the end of the walking path on the beach, we sat down at a café overlooking the sea and had a cold drink and dessert. I had an interesting moment here that I would like to share with you. As the ladies sitting at the back table were leaving the table, one of them accidentally hit me on the head with her purse. She apologized politely and I told her it was nothing important. After the ladies walked away, my friend said to me laughing. "That woman plays in the North South series, she is very famous," he said. 😄
I didn't know who he was because I wasn't watching. I had such an interesting memory.

Sahildeki yürüyüş yolunun bitimine yaklaşırken deniz manzaralı kafeye oturup soğuk bir şeyler içtik ve tatlı yedik. Burada ilginç bir anım oldu bunu sizlerle paylaşmak istiyorum. Arka masada oturan bayanlar masadan kalkarken içlerinden bir tanesi yanlışlıkla çantasını kafama vurdu. Kibar bir şekilde özür diledi ben de önemli bir durum olmadığını söyledim. Bayanlar uzaklaştıktan sonra arkadaşım gülerek bana dedi ki. "O kadın Kuzey Güney dizisinde oynuyor, baya ünlü birisi" dedi. 😄
Ben izlemediğim için kim olduğunu bilmiyordum. Böyle enteresan bir anım oldu.

We chatted for about an hour with the sea view and then left the café. We resumed our walk and the number of fishermen had increased considerably. We took a short break and watched the fishermen fishing for a long time. One of them filled the bucket in a short time. I asked his permission to take a photo. As you can see, there are five fish on the fishing rod. He doesn't exert much effort to catch fish. He pulls it out a few minutes after casting the line. I have been fishing for many years, but I have never caught fish as easily as this brother. 😄

Deniz manzarası eşliğinde yaklaşık bir saat sohbet ettik ve daha sonra kafeden çıktık. Yürüyüşe tekrardan devam ettik. Balıkçı sayısı bayağı artmıştı. Yürüyüşe kısa bir mola verip uzun uzun balık tutanları izledik. Bir tane abi kısa bir sürede kovayı doldurdu. Kendisinden fotoğraf çekmek için izin istedim. Gördüğünüz gibi olta da beş tane balık var. Balık yakalamak için çok fazla da güç sarf etmiyor. Oltayı attıktan birkaç dakika sonra çekiyor. Uzun yıllardır ben de balık tutuyorum ancak hiç bu abi kadar kolay tutmadım. 😄

After walking for a while, we left the beach. The beach air and walking are really good for you.
I need to increase my daily walks a bit these days. I have gained some weight and this situation bothers me. 😄
Thank you for reading patiently. I would also like to thank @incublus for spearheading the event. Before I finish my sentence, I congratulate all mothers and expectant mothers on Mother's Day. 🌼
See you soon, take care of yourself very well.

Bir süre daha yürüdükten sonra sahilden ayrıldık. Sahil havası ve yürüyüş gerçekten insana iyi geliyor.
Bu aralar günlük yürüyüşlerimi biraz arttırmam lazım. Biraz kilo aldım ve bu durum beni rahatsız ediyor. 😄
Sabırla okuduğunuz için teşekkür ederim. Etkinliğe öncülük eden @incublus'a ayrıca teşekkür ederim. Cümlemi bitirmeden önce bütün annelerin ve anne adaylarının anneler gününü kutluyorum. 🌼
Görüşmek üzere, kendinize çok iyi bakın.

Sort:  

O balikci abi her gun orda takilan tayfadandir kesin. Tutamayanlara laf atan ama ayni zamanda malzemesi olmayanlara yardim eden dayilardan. Istanbulu baharda gormek pek nasip olmuyor, fotograflar ozlemi giderdi az da olsa. Elinize saglik.

Dediğin gibi abi görünüş itibariyle oranın sahiplerinden gibi duruyordu. 😄
Tespitin çok iyi :))
Beğenmenize sevindim teşekkür ederim.

Bazen balık tutmak çok kolay oluyor. Beni eskiden beri bilirsin böyle şeylerle hiç aram olmadı ama balık tutan insanları izlemeyi seviyorum. Hele böyle attığı gibi çeken insanları görünce hoşuma gidiyor.

Kafana dikkat et kanka bi şey olmasın 😂

Aynen kanka seni hiç balık tutarken görmedim 😂
Bazı balık türleri at çek ile tutuluyormus tam olarak sabırsız olanlar için 😂
Çok şükür bişey olmadı 😄

Sahilde yürümek, balık tutmak, balık tutanları izlemek keyifli oluyor. Esinti eşliğinde yürümek daha keyifli olmuştur.

Evet, fazlası var eksiği yok. 🙂
Balık tutmak için ben de bi olta almayı düşünüyorum.
Yorum için teşekkür ederim 🙂