Hive Türkiye Topluluğu - Hive Türkiye Community [EN-TR]

in Hive Türkiye19 days ago (edited)

Hello all, I'm @incublus, there have been some unpleasant circumstances and our previous community is unfortunately now closed. None of us would have wanted this to happen but there is nothing we can do. We need to move forward. There are Turkish writers on Hive who share really quality posts and we need to keep supporting them. We need to use the lessons of the past to shed light on the future and keep the Turkish community on Hive going. This is why I founded the Hive Türkiye community.


source

I stated our goal above, to support Turkish authors and the quality but underappreciated posts shared on Hive in general. That's why we will focus primarily on Turkish authors, but we will not only vote for them. We won't focus on a specific topic, you can post about gaming, art, travel, entertainment, movie reviews and any other topic you can think of. Of course, there are communities for all of these on Hive and we encourage you to post there. However, there is not a community for every post on Hive and if you can't find a suitable community for yourself, feel free to share your daily posts in the Hive Türkiye community.

It's a strange coincidence that the first post of this community coincided with the Power Up Day we organized for Turkish people. The more voting power you have on Hive, the louder your voice will be. I expect all of you to participate in this event. I plan to post events and curation reports a few times a week to strengthen our community account. The Hive/Hive Power accumulated in this account can be spent for later Hive meetups.

Apart from that, I am curious about your ideas and suggestions about our community. You can share them with me in the comments section. I hope our community will be a home for people and we will all be happy here. My goal is to unite and keep people in touch. Have a good day.

Hive Türkiye Discord server: https://discord.gg/xFyWYAwd
Our Trail: https://hive.vote/dash.php?i=1&trail=trcommunity

TR

Hepinize merhaba ben @incublus, bazı tatsız olaylar yaşandı ve bir önceki topluluğumuz maalesef şu anda kapandı. Hiçbirimiz bunun olmasını istemezdik ama yapabileceğimiz bir şey yok. Önümüze bakmamız gerekiyor. Hive'da gerçekten kaliteli postlar paylaşan Türk yazarlar var ve onları desteklemeye devam etmemiz gerekiyor. Geçmişten çıkardığımız derslerle geleceğimize ışık tutmalıyız ve Hive'daki Türk topluluğunu devam ettirmeliyiz. Hive Türkiye topluluğunu bunun için kurdum.


source

Hedefimizi yukarıda belirttim, Türk yazarları ve genel olarak Hive'da paylaşılan kaliteli ama yeterince değer görmeyen paylaşımları desteklemek. Bu yüzden öncelikli olarak Türk yazarlara odaklansak da sadece onları oylamayacağız. Spesifik bir konuya odaklanmayacağız, oyun, sanat, gezi, eğlence, film incelemeleri ve aklınıza gelebilecek diğer bütün konularda paylaşım yapabilirsiniz. Tabi ki Hive'da bütün bunlar için topluluklar var ve orada paylaşım yapmanızı tavsiye ediyoruz. Ancak Hive'da her post için bir topluluk yok ve kendinize uygun bir topluluk bulamadığınız gündelik postlarınızı Hive Türkiye topluluğunda paylaşmaktan çekinmeyin.

Bu topluluğun ilk postunun Türkler için düzenlediğimiz Power Up Gününe denk gelmesi de çok garip bir tesadüf. Hive'da ne kadar oy gücünüz varsa sesiniz o kadar yüksek çıkar. Bu etkinliğe hepinizin katılmasını bekliyorum. Topluluk hesabımızın güçlenmesi için haftada birkaç defa etkinlikler ve kürasyon raporları paylaşmayı düşünüyorum. Bu hesapta biriktirilen Hive/Hive Power daha sonra gerçekleştireceğimiz Hive buluşmalarında kullanılmak üzere harcanabilir.

Bunun dışında topluluğumuzla ilgili fikir ve önerilerinizi merak ediyorum. Yorumlar kısmında benimle paylaşabilirsiniz. Umarım topluluğumuz insanlara yuva olur ve hepimiz burada mutlu oluruz. Amacım birleştirmek ve insanların iletişim halinde kalmasını sağlamak. İyi günler dilerim.

Hive Türkiye Discord sunucusu: https://discord.gg/xFyWYAwd
Trailimiz: https://hive.vote/dash.php?i=1&trail=trcommunity

Sort:  

Umarım bu topluluk hepimize uğurlu gelecektir. Meşhur bir sözümüz var hatırlarmısınız bilmem. Birimiz hepimiz, hepimiz birimiz için. Bu düşünce yapısı ile güzel yerlere geleceğimizi düşünüyorum ve inanıyorum.

Etkinlikle kulağa oldukça eğlenceli geliyor. Konular konusunda dayanışma ile birbirmize yardım edebiliriz diye düşünüyorum.

Ellerine sağlık @incublus.

!LUV

hive-188753, bemier sent you LUV. 🙂 (1/10) tools | trade | connect | wiki | daily

Made with LUV by crrdlx.

Birimiz hepimiz, hepimiz birimiz için.

Bu düşünce tarzı bizim için çok önemli. Ortak hedefler için çabalıyoruz ve bu şekilde devam ettiğimiz sürece başarılı olabileceğimizi düşünüyorum.

Açılan her yeni sayfa, yeni umutları da beraberinde getirir. Türkleri bir arada tutan ve hep birlikte hareket etmemizi sağlayacak olan bu topluluğun açılmasına çok sevindim. Topluluğumuzun herkese kucak açması ve herkesin özgürce istediği konulara, kuralları da dikkate alarak değinecek olması da özgün bir topluluğa işarettir. Bu toplulukta fark yaratan değişim rüzgarlarını, etkinliklerimizle ve yazılarımızla hep birlikte daha da iyileştireceğimizi düşünüyorum. @incublus Tüm katkıların ve çabaların için çok teşekkür ederiz. 🙏🌻

Teşekkür ederim, söylediğim gibi amacım asla ayırmak değil, birleştirmek. Umarım iyi bir topluluk olabiliriz ve birlikte hareket edebiliriz

Eline saĝlık @incublus. Topluluğu bir şekilde tekrar bir araya getirmek gerekiyor.

Katılıyorum, tek amacım topluluğumuzu bir arada tutmak ve ilerleyişi sürdürmek.

Thanks a lot for supporting us @palomap3, you are the first ecency curator voted us 🎉

Hayırlı olsun. Çok uzak kaldım ancak umarım güzel birliktelikler yaşarız. :)

En kısa sürede geri dönmenizi temenni ediyorum 🙏

Birlik ve beraberlik içerisinde güzel hedeflere ulaşmak ümidiyle hayırlı olsun emeğine sağlık @incublus

Teşekkür ederim, bir de Discord sunucusundaki problemleri çözebilirsem her şey daha kolay olacak 😂

Emeklerine sağlık Mustafa. Buraya geldiğin günden beri çok mücadele verdin. Başta belki çok sıcak yaklaşamadım sana ama şimdi yaptıklarının değerini daha iyi anlıyorum. Mücadelenin her zaman olumlu sonuçlar vermesini ve daha iyi yerlere gelmeni diliyorum. Topluluk ve tüm arkadaşlar adına teşekkürler. Çokça sevgi 🌸💖.

Yeni birine sıcak yaklaşmak her zaman kolay değildir. Bunu asla yadırgamam. Topluluk bana çok katkı sağladı ve geliştirdi. Ben de topluluğumuzun varlığını sürdürebilmesi için elimden geleni yapmaya devam edeceğim 👍

Geçmişten çıkardığımız derslerle geleceğimize ışık tutmalıyız ve Hive'daki Türk topluluğunu devam ettirmeliyiz. Hive Türkiye topluluğunu bunun için kurdum.

Yaşanan acı-tatlı olaylardan sonra yeniden ayağa kalkabilmek ve devam edebilmek çok zordu benim için.
Senin geçmişteki emeklerinin üzerine bir de böyle bir sorumluluğu üstlenmen takdir edilesi. İyi ki burayı açtın bu sayede dağılmış olmayacağız.
Ellerine sağlık, tekrardan teşekkürler @incublus 🙏

Benim için de zorlu zamanlardı ama belki de böylesi hayırlısıdır.
Topluluğumuzun varlığını sürdürebilmesi için ne gerekiyorsa yapmaya çalışıyorum, rica ederim.

Congratulations @hive-188753! You have completed the following achievement on the Hive blockchain And have been rewarded with New badge(s)

You received more than 10 upvotes.
Your next target is to reach 50 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out our last posts:

Unveiling the BuzzParty Meetup 2024 Badge

Merhaba @incublus. Yeni grup kurduğun için çok sevindim. Sağolsun @mukadder sayesinde haberim oldu. Bu arada discord bağlantısına tıkladım ama süresi doldu mealinde bir hata veriyor. Yardımcı olur musun lütfen?

Olacaktım ama sanırım zaten yardımcı olmuşlar, aramıza hoş geldin :)

Teşekkürler yine de 🙂

Yeni grupla sizlere basarilar diliyorum.