19 May Youth Day / 19 Mayıs Gençlik Bayramı TR HIVE PUD. 19.05.24

in Hive Türkiye27 days ago

Hello friends. Today is May 19th. Today is a holiday in my country. And it is also the day of the Turkish Powerup event.

This is the most meaningful day of this beautiful month of May. 19 May Commemoration of Atatürk, Youth and Sports Day. Today is the date when our nation's war of independence began. Eid celebrations were held in every corner of my country. I woke up in the morning with the sounds of the band. The teachers of the neighborhood school formed a band. Teachers and neighborhood residents walked around the neighborhood accompanied by a band. I could not accompany them due to my illness. I and many others supported them with applause from the balconies. Tonight, a torchlight procession will be held all over the country. It's a very honorable walk. Everyone will march with torches and marches. I offer my endless love and respect to Mustafa Kemal Atatürk and his comrades in arms, who made this day special.

Today is my favorite event day. Unfortunately, I was not as active as I wanted in May. I couldn't be very productive. I think I've had the worst hive in recent months. I hope I can adapt to Hive again and devote more time to it as much as before.

I really want to be permanent in Hive and strengthen my account. I know I need to learn and read more. I need more time. I think I need to rethink my time management. I am attending the Hive event this month with 20 hives. I hope I will get a higher rate in the coming months. I would like to thank everyone who participated and contributed to this event.

It was great to attend this event in this beautiful month. Unfortunately, I have been sick for a few days. I just started to gather myself together. I haven't been active in Hive lately due to both illness and busyness. But I hope to make new beginnings from a new week. I had very quiet days during this period. I tried to listen. I hope we will be together again on healthier days with beautiful articles. Thank you very much for reading.

19 Mayıs Gençlik Bayramı

Merhaba arkadaşlar. Bugün 19 Mayıs. Bugün ülkemde bayram günü. Ve aynı zamanda Türk Powerup etkinliği günü.

Bu güzel Mayıs ayının da en anlamlı gün. 19 Mayıs Atatürk'ü anma Gençlik ve Spor Bayramı. Bugün ulusumuzun kurtuluş savaşının başladığı tarih. Ülkemin her köşesinde bayram kutlamaları yapıldı. Sabah bando sesleri ile uyandım. Mahalle okulunun öğretmenleri bando kurmuşlar. Öğretmenler ve mahalle sakinleri mahalle de bando eşliğinde gezdiler. Rahatsızlığım nedeniyle onlara eşlik edemedim. Ben ve bir çok kişi balkonlardan alkışlarla onlara destek verdik.Bu gece yurdun her yerinde fener alayı yürüyüşü yapılacak. Çok onur veren bir yürüyüş. Meşaleler ve marşlar eşliğinde herkes yürüyecek. Bugünü özel kılan Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşlarına sonsuz sevgi ve saygılarımı sunuyorum.

Bugün en sevdiğim etkinlik günü. Mayıs ayında maalesef istediğim kadar etkin olamadım. Çok fazla üretken olamadım. Sanırım son ayların en kötü hive dönemini geçirdim. Umarım eskisi kadar Hive tekrar adapte olabilir ve daha çok zaman ayirabilirim.

Hive de kalıcı olmayı ve hesabımı güçlendirmeyi çok istiyorum. Daha çok öğrenmem ve okumam gerektiğini biliyorum. Daha çok zamana ihtiyaçım var. Sanırım zaman idaresini tekrar gözden geçirmem gerekiyor. Hive etkinliğine bu ay 20 hive ile katılıyorum. Umarım önümüzdeki aylarda daha yüksek bir oran yakalarım. Bu etkinliğe katılan ve emek veren herkese çok teşekkür ederim.

Bu güzel ayda bu etkinliğe katılmak çok güzeldi. Maalesef bir kaç gündür hastayım. Kendimi yenice toplamaya başladım. Hive de son zamanlarda hem hastalık hemde yoğunluk nedeniyle aktif olamadım. Ama yeni bir haftadan yeni başlangıçlar yapmayı umuyorum. Bu dönemde çok sakin günler yaşadım. Dinlemeye çalıştım. Umarım daha sağlıklı günlerde güzel yazılarla tekrar beraber oluruz. Okuduğunuz için çok teşekkür ederim.

Sort:  

I like Turkey very much, I am very happy because I want to visit Turkey once in my life, it is my favorite country.

Thank you so much

Most welcome dear.

Geçmiş olsun. HIVE'da sürekli aynı seviyede kalmak ya seviyeyi yukarı çıkarmak mümkün değil zaten, arada soluk almak iyi geliyor. Önemli olan sürekliliği ve kalıcılığı sağlamak diye düşünüyorum.

Çok teşekkür ederim arkadaşım.

Sabah bando sesleri ile uyandım. Mahalle okulunun öğretmenleri bando kurmuşlar. Öğretmenler ve mahalle sakinleri mahalle de bando eşliğinde gezdiler. Rahatsızlığım nedeniyle onlara eşlik edemedim

öncelikle çok geçmiş olsun arkadaşım, şifalar dilerim, umarım çabucak iyileşirsin 🙏🌼

bando sesleriyle bugüne uyanmak harika bir duygu, fotoğraflar da çok güzel 🇹🇷🇹🇷🇹🇷
hive bazen inişli çıkışlı oluyor ama en önemlisi yolda olmak bence, güzel günlerde güzel yazılarını okumaya devam ederiz umarım ✨️

Çok teşekkür ederim arkadaşım. Evet güzel bir gün başlangıcı idi.

Çok geçmiş olsun dostum. Kendine dikkat et. Sen kendine bakacaksın ki kızın da mutlu olsun sen de.

!LUV

Çok teşekkür ederim arkadaşım. Sende kendine çok iyi bak. Bazen kötü günler üst üste gelebiliyor. Ama her şey geçiyor.🥰

mukadder, bemier sent you LUV. 🙂 (4/10) tools | trade | connect | wiki | daily

Made with LUV by crrdlx.

Thank you so much

Wow
It’s indeed a big day of celebration in your country
Happy Sunday!

Thank you so much

Milli günlerde atmosferde hissettiğiniz enerji çok güzel,
Türkiye seyahatimde böyle güzel yerleri ziyaret etmeyi umuyorum.

Çok teşekkür ederim. Umarım ziyaretinizde mutlu olursunuz

Çok teşekkür ederim

Thank you so much my frend