You are viewing a single comment's thread from:

RE: Weight gain is also a big obstacle to diet; my girl 😀 (ENG-TR) Kilo alma diyetin de büyük engel; kızım 😀

Kilonun azı veya fazlası hepimiz için sorun anladığım kadarıyla. Hiçbir zaman çok zayıf biri olmadım o yüzden bu konuda seni anlayamayacağım 😂. Ben daha çok yemek kısmında varım sanırım.

Kendimle ilgili iki gözlemim var. Birincisi normal zamanlarda çok yemiyor oluşum. Ama canım istediğinde de iki kişilik yiyip abartıyorum.

İkincisi de çok fazla sağlıksız likit formları tüketiyorum. Gazlı içecekler, meyve suyu veya alkol. Adına ne derseniz diyin hep normalin bir tık üstünde. Hatta çoğunlukla sudan daha çok şekerli içecek tüketiyorum. Bu da kilomu korumama ve üstüne katmama sebep oluyor. Anlatırken komik geliyor ama sağlığımla kumar oynadığımın farkındayım ben de.

Ergenlik yıllarımda neredeyse hiç ekmez yiyemezdim kiloma rağmen. Çünkü bir şekilde dokunuyordu. Arkadaşlarımla yediğim dönerleri hatırlıyorum. Yemesi keyifliydi ama akşamları pek öyle olmuyordu. Mide ağrıları ve bulantı eşlik ederdi. Neyse ki sonraki yıllarda bu geçti. Ve şimdi ben de tıpkı sizin ki ekmekli tariflere bayılıyorum Mukadder 😂. Afiyet olsun, mutluluk getirsin 🌸.

Sort:  

İnsan hatalarını biliyor ama maalesef devam ediyor. Bende biliyorum ama irademe yenik düşüyorum. Kendine dikkat et gençlik Cook kıymetli ve sağlık çok önemli