Beklenmedik Olaylar ve Keşifler - A Close Call and Unexpected Discoveries - Hive Türkiye Take a Walk Event [TR-EN]

in Hive Türkiye26 days ago (edited)

Merhaba arkadaşlar,

Hello friends,


1.jpg
For bicycles crossing the intersection, the zebra stripes are painted green to enhance driver visibility and awareness.

Bu etkinlik için sabah markete bisikletle gitmeye karar verdim. Yolda da bol bol durup fotoğraf çekerim diyordum. Arkadaşlarla Discord'da muhabbet ederken evlerden birinde Filistin bayrağı gördüm. Bayrağı görmemin şaşkınlığıyla eve doğru bakarken döneceğim yolun geldiğini farkettim ve sola dönüş için ufak bir hamle yaptım.

For this event, I decided to go to the market by bike in the morning. I planned to stop often and take lots of photos along the way. While chatting with friends on Discord, I saw a Palestinian flag at one of the houses. Shocked by seeing the flag, I realized I had reached my turning point as I looked towards the house, and made a slight move to turn left.


2.jpg
The distinction between the bike path and the roadway enhances safety. I would prefer parking spaces to be located to the left of the bike path, but this arrangement is still an improvement over none at all.

Yolumun ortasındaki çukurla o anda göz göze geldim. Uzun uzun birbirimize bakarken benim aklımdan birçok düşünce geçmeye başladı. Fren yapsam durabilir miydim? Direksiyonumu kırsam çukur atlatır mıydım? Yoksa devam mı etsem diye düşünürken kendimi o büyük çukurun içine girmiş şekilde buldum.

At that moment, I came face to face with a pothole in the middle of my path. As we stared at each other for a long time, many thoughts began to cross my mind. Could I have stopped if I had braked? Could I have avoided the pothole if I had turned my steering wheel? As I was pondering whether to continue, I found myself inside that large pothole.

Ön lastik sert bir şekilde çukura girince de lastiğim patlayıverdi. Arka tekeri çukura girmekten kurtarmıştım fakat ön tekerden çok net bir patlama sesi geliyordu. Marketin dönüşünde olması bir nevi iyi oldu en azından alışverişimi yapabildim fakat bir yandan bisikleti taşırken bir yandan fotoğraf çekmek biraz zor oldu. Yaklaşık bir 30 dakikalık yürüyüş sonrası evime vardım.

The front tire entered the pothole harshly, and my tire burst. I had managed to save the rear wheel from entering the pothole, but a clear popping sound was coming from the front wheel. Being at the market on the way back was somewhat good; at least I was able to do my shopping, but it was a bit difficult to carry the bike and take photos at the same time. After about a 30-minute walk, I reached home.


3.jpg

Düşmediğim için kendimi şanslı buluyorum açıkçası. Bu da bana nazar boncuğu olsun. Eve gelir gelmez yeni lastik söyledim, yarına değiştirmeyi düşünüyorum. He bir de yolda gelirken şu heykelciği gördüm. En azından güzel bir deneyime vesile oldu. Bisikletle geçsem bunu görmem mümkün olmazdı.

Honestly, I consider myself lucky for not falling. Let this be my evil eye charm. As soon as I got home, I ordered a new tire and am thinking of changing it tomorrow. Oh, and I also saw a water sculpture on the way. It at least led to a nice experience. I wouldn't have noticed it if I had been cycling.


4.jpg

Bu da böyle bir anım olarak kalsın buralarda.

Let this stay here as a memory of the incident.

Best regards,
@steinhammer

Sort:  


This post was upvoted by the Cycling Community
cycling.PNG
Subscribe to the Cycling Community and share your cycling related posts with us.
Join our Discord Channel if you want to chat about cycling.


You can support the Cycling Community by delegating HP
| 25 HP | 50 HP | 100 HP | 250 HP | 500 HP |

Neyse ki sana bir şey olmamış 👍
Bu olay senin bisiklet sürme zevkini etkilemez umarım

Yani daha önce bisikletten defalarca düşmüş biri olarak bu kaza etkilemez diye düşünüyorum. Lastik patlaması çok normal. Zaten şimdiden değiştirdim lastiği.

Çok geçmiş olsun iyiki düşüp biyerine bi zarar gelmemiş

Teşekkürler. Biraz da şansa düşmedim.

Geçmiş olsun, kaza geliyorum demiş ve gelmiş. Su heykelciği çok şirin gözüküyor, görmene vesile olmuş.

Teşekkürler! Yeni lastiği bugün takabildim. Fena olmadı, umarım bir sıkıntı çıkmaz.

Bisikleti iterek götürmek yormuştur diye tahmin ediyorum, geçmiş olsun. Şartlar yürümek için zorlamış resmen. Neyse ki daha büyük bir hasar olmamış.

Yorucu oldu bir yandan da arkadaşlarla discordda maç izliyorduk neyse ki. Yorucu olsa da maçın verdiği heyecanla beraber sohbetin de akması zamanı benim için çabuk geçirdi. Teşekkürler yorumun için.