You are viewing a single comment's thread from:

RE: My 6th Hive birthday & little freewrite on fulltime Hiving

in Loving HIVE ❤6 months ago

Díky moc, na české poměry ta čísla nadstandardní jsou, ale v celosvětovém srovnání to zas taková pecka není. Máme tu autory, kteří už se reputací pomalu blíží devadesátce, takže ti do toho šlapali hrubým odhadem třeba ještě desetkrát víc než já ;)

Máš pravdu, že s tou (ne)efektivitou tradingu jsem na sebe asi trochu přísný. Ty cifry při ATH byly jen samozřejmě čistá spekulace a teorie. Vlastně souhlasím, že průměrná prodejní cena okolo dolaru za Hive by byla dobrá. Ta moje je ale bohužel výrazně níže. Jsem zvědav, co se bude dít na jaře, kdy hodně lidí očekává kryptorakety lítající minimálně na měsíc a taky jsem zvědav, jestli tou dobou budu mít ještě eventuálně co tradovat :D :/

Sort:  

Přinejhorším se budeš muset během dní věnovat rodině či práci a po večerech datlovat do počítače, aby ti naskákaly autorské odměny :P

Spánek je beztak buržoazní přežitek ;)

 6 months ago (edited) 

Jo, tím se taky trochu utěšuju. Že kdyby teda nakrásně ten Hive zase vystřelil někam do nebeských výšin a já už žádný vlastní neměl, tak bych zase usedl k pomyslnému peru a začal publikovat. Materiálu mám v neméně pomyslném šuplíku hromadu, jen toho času se nedostává...

Heslem "sleep is overrated" se nedobrovolně řídím už měsíc, kdy funguju na v průměru asi třech hodinách spánku za noc. A zatím žiju. Teda myslím. Ta kombinace péče o novorozence a vrozené insomnie je vskutku vražedný koktejl :/

No, jestli se Flora v tomhle potatí, čekají tě perné dny a noci :)

No, vypadá to, že minimálně z části to opravdu podědila... Chabou útěchou nám insomnikům budiž alespoň skutečnost, že nespavost bývá (někdy :D) známkou vysoké inteligence :)