You are viewing a single comment's thread from:

RE: I, E-Hunter

in Feel Good4 years ago

Класні фото. Я вже скучаю за фотоапаратом. Якраз шукаю який варіант для себе. Так яка у Вас камера, уже можете розповісти про новий апарат?

Sort:  

Sony Alpha 6400 і кітовий 18-135 від соні. Це DSLR. Він невеликий і легкий. Має багато плюсів, але до них треба звикнути, особливо після Пентакса. крім того, щоб оцінити всі її плюси, треба нормальний об"єктив, бо мій дуже простенький.
Взагалі, вибір камери це дуже тяжка справа. Щоб полегшити вибір, треба дуже чітко розставити свої приорітети.

Дякую, мій пріоритет мобыльність:)

А де Пентакс? Бо я придивляюсь до повнокадрової Pentax K-1. Дуже мені подобається. що об’єктиви не за космічні гроші можна купити до цих камер та кольори.

Продали.... 🙄😔

Думаю, що ви задоволені цією беззеркалкою. Про неї дуже хороші відгуки
А пентакс шкода :(

У нас дуже простенький об'єктив, і мене це розчаровує )) Не дає можливості оцінити всі переваги. Та і я щось облінилась, все ніяк нормально не сяду розібратись як там що, і все попробувати 😊

А у Вас взагалі фотоапарата нема?

Зараз нема. Тільки телефон, з непоганою камерою. Раніше був Nikon D3200, але я продав (почав розсипатись і був дуже габаритним і не мобільним.)

Ну от і ми з таких же міркувань продали. Ще правди лишились об'єктиви від нього.
Поділюся лінками на огляди
https://www.fotosklad.ru/expert/photo/article/top-10-bezzerkalnykh-kamer-2018.html
https://prophotos.ru/devices/milc

Дякую!!!