Bir insana bir şeyler anlatmak o kadar zor ki... Evet hala gencim ama ...

in DBuzz3 years ago

Bir insana bir şeyler anlatmak o kadar zor ki... Evet hala gencim ama ben artık insanlara laf anlatacak enerjiyi kendimde bulamıyorum. Özellikle çevremdeki insanlara bir şeyler anlatmak ya da konuşmak bile istemiyorum. Artık o kadar saçma sapan...

Posted via D.Buzz

Sort:  

30’undan sonra katlanması daha da zor oluyor :/

 3 years ago  

Evet geçen gün laf anlatmaya çalıştığım kişi tam olarak 30 yaşında. Ve gerçekten 30 yaşından sonraki nesil o kadar ilginç ki. Laf anlatamadım. Ben de bıraktım. Umrumda değil artık. 😀

Posted via D.Buzz

Önemli değil, elektrik direğine konuşmadığın sürece daha iyi. 🤣

 3 years ago  

Ahahahaha inan ki elektirk direğine konuştuğumu falan düşünüyorum. Ya da bir duvara falan.

Posted via D.Buzz