My Actifit Report Card: March 28 2023

in Actifitlast year

20000 kroków przekroczone, więc raport będzie. Dziś w robocie miałem trochę chodzenia ale na szczęście nie miałem tyle noszenia ciężkich rzeczy i się nie spociłem jak wczoraj.

Dzisiaj pogoda płatała figle, ale wiadomo, w marcu jak w garncu, a kwiecień plecień... Dziś rano był przymrozek, wróciła ta franca, która niby tydzień temu się skończyła. Trochę popadało śniegiem, potem wyszło Słońce, potem znowu przyszły chmury i padał śnieg, potem znowu wyszło Słońce i tak na zmianę. A jak wracałem z pracy to równocześnie padał śnieg i świeciło Słońce.

Dziś też jest w końcu oczekiwana premiera The Last of Us na komputery PC, ale coś nie pykło. Żeby zagrać w tę grę to trzeba mieć komputer za pół miliona, albo komputer z NASA. Ja nie mam słabego kompa i myślałem, że to pójdzie bez problemów. Optymalizacja jest straszna, komputer się grzeje, że można na nim upiec kiełbaski.


This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


28/03/2023
20110
Walking, Weight Lifting

Sort:  
Loading...

Hey @bartheek! Great seeing your actifit report! Now is the time to support actifit's growth and services on hive blockchain.
Please vote for our DHF proposal via link here