My Actifit Report Card: April 9 2024

in Actifitlast month

Chciałem wczoraj iść na spacer po południu, bo była jeszcze lepsza pogoda niż w poniedziałek, ale niestety w pracy obtarły mnie spodnie robocze, że nie dałem rady chodzić. Więc popołudniowy spacer sobie odpuściłem, tylko posmarowałem maścią zaczerwienione miejsce. Gdyby nie to, to i tak bym poszedł i próbował zaatakować te 40 k kroków. Dzisiaj jeśli nic się nie stanie i pogoda też dopisze, to idę na spacer.

  • Mamo kup mi kettlebell.
  • Synku, ale my mamy kettlebell w domu.

Kettlebell w domu.

Tak sobie ćwiczę trochę przed rozpoczęciem pracy i w przerwie między cyklami maszyny. Ciężki jest skurwiel. Przynajmniej 20 kg waży. Udało mi się nim zrobić 25 wymachów, ale to nie mój level. Na razie. 10-15 zrobię bez problemu.
This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


09/04/2024
20628
Walking, Weight Lifting

Sort:  
Loading...