Sort:  

Rica ederim @damla
Bu platformlarda öğrendiğim her bilgide kazandığım her şey de sizlerin özellikle sizin hakkınız vardır.
@equeqtra ise daha özel birşey var çünkü ben steemitte tası tarağı toplayıp giderken baktım o yazmaya bir şeyler üretmeye çalışıyordu iyi bende devam edeyim dedim sayesinde hive airdrobunu yakaladım
@soteyapanbot söylemeye hiç gerek yok hammer usta herkese destek oldu
Küçük de olsa destek olabildiysem ne mutlu bana
Daha fazlasını yapmaya çalışıyorum nedense beni sport tokenine çeken bir şeyler var

@sozdemir hayatımda bazı şeyler en dibe vurana kadar bırakmadım. Ama hayatım kontrol edilemeyecek dereceye gelince bir kaç ay bırakmak zorunda kalmıştım. Sonra tekrar dönmeye çalıştım. Halen bir şeyler yapmaya çalışıyorum. Airdropu yakalamana sevindim. Her şey için teşekkürler.
@damla evet görmemişim :)