Jesień, wydruk magnesów, podkasty [#14]

in Actifit3 years ago

Wciąż lekko przeziębiony, wciąż na przymusowym zwolnieniu. Pojechałem do Sosnowca podrzucić kumplowi-szefowi koronawirusowe testy pod drzwi. Przy okazji obszedłem okoliczne ogródki działkowe. Ta jesień to jest jakiś całkiem dynamiczny proces. Kolorowe liście? Zapomnij! Jest za to losowy fotel z piłą.

Nie tylko u @grecki-bazar-ewy niektórym roślinkom coś się pomyliło. W Sosnowcu również zebrało się na kwitnienie co odważniejszym okazom.

A przecież już niedługo pewnie pierwszy śnieg.

Fałszywy alarm, to tylko zdjęcie ze sceny zbrodni.

Po powrocie z Sosnowca dostałem telefon z drukarni. Magnesy gotowe do odebrania, a więc czeka mnie jeszcze wycieczka na Ligotę. Przeczekałem korki i podjechałem w swoje nie tak dawne jeszcze sąsiedztwo. Przy okazji znalazłem wejście do podziemnych tuneli, o którym ponad tydzień temu wspominał mi napotkany na spacerze fan urbexów. Ciężka sprawa, kilka śrub do odkręcenia i chociaż krata jest dość luźna to bez podkopu trudno byłoby tam wleźć.

Wieczorem już tylko cięcie magnesów i podkast Lexa Fridmana. To się dzieje co chwilę! Cały czas słyszę gdzieś ludzi, którzy opisują Hive nie mając pojęcia o naszym istnieniu! To by było fajne, mówią, takie zdecentralizowane media społecznościowe bez cenzury i bez Zuckerberga, mmm, ale byłoby super, no ale nie wiem czy to jest problem, który da się rozwiązać. Tak mówią ci ludzie. Mam poczucie, że wystarczy jeden mały kamyczek, żeby uruchomić lawinę.

Dajcie znać gdybyście chcieli parę magnesów, wysyłam pakiet 12 sztuk za 2 HIVE'y.
This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


09/11/2021
12426
Walking

Sort:  

Bardzo dobra inicjatywa z tymi magnesami! Mamy nadzieję że dzięki temu HIVE będzie jeszcze bardziej popularny w Polsce.

@deepresearch Wspomniałeś o koronawirusowych testach. Zamiast nich, lepiej kupić Iwermektynę. Pisałem o tym leku tutaj: https://hive.blog/polish/@amadek/covid-19-leki-ktore-powinienec-miec-w-domowej-apteczce
Wbrew pozorom jest dostępny w Polsce i jest bardzo skuteczny.

Manually curated by EwkaW from the @qurator Team. Keep up the good work!

Ja ci powiem, że chyba już za stary jestem na te magnesy. Jak człowiek był młodszy to rozklejał vlepy aż miło, a dzisiaj tak jakoś głupio 🤷‍♂️

Congrats on providing Proof of Activity via your Actifit report!

You have been rewarded 120.4875 AFIT tokens for your effort in reaching 12426 activity, as well as your user rank and report quality!
You also received a 1.19% upvote via @actifit account.

The following boosts were applied to your post:
Rank Bag - L1
+ 10 % User Rank
Protein Shake - L1
+ 15 % AFIT
Sunglasses - L1
+ 15 % AFIT
+ 1 % SPORTS
Sports Hat - L1
+ 15 % AFIT
Running Shoes - L1
+ 10 AFIT
Water Bottle - L1
+ 5 AFIT
Sunglasses - L1
+ 15 % AFIT
+ 1 % SPORTS
Sports Drink - L1
+ 3 % SPORTS
Boosts increased your AFIT earnings by 47.7375 AFIT
Actifit rewards and upvotes are based on your: - User rank: which depends on your delegated SP, accumulated AFIT tokens, rewarded post count, recent rewarded activity and owned AFITX. - Post score: which depends on your activity count, post content, post upvotes, quality comments, moderator review and user rank.

To improve your user rank, delegate more, pile up more AFIT and AFITX tokens, and post more.
To improve your post score, get to the max activity count, work on improving your post content, improve your user rank, engage with the community to get more upvotes and quality comments.

Actifit is a Hive Witness. If you believe in our project, consider voting for us

rulersig2.jpg
Chat with us on discord | Visit our website
Download on playstore | Download on app store
FAQs | Text Tutorial | Video Tutorial