My Actifit Report Card: March 30 2024

in Actifit2 months ago


Beş adet BEGYO ekledim hisse senetlerime. Yarın daha da gelişmeye devam edecek emin olun. Temettüler benim kârımı olusturacak. Onunla da üç beş Ostim begyo veya Agrot alırım olur biter. Bizim kimseden bir korkumuz yok. Yatırım hesabım genişleyerek devam edecek. Garip garip açıklamalar oluyor. Millet kafayı yemiş. İki çay söyleyemeyen dümbükler muhtar adayıyım diye çıkmışlar. Keşke hiçbiri seçilmese. Hepsi birbirinden bok. Haramzade haramzade adamlar. Millet hepsinin ne bok olduğunu biliyor da. Ses çıkarmıyor. Ablam da lüks araba ile imza atmaya gelmiş. Bugün safsataları geri gönderdik. Yok köpekmiş, yok kediymiş, yok komşu kavgası imiş. Nefret ettim yaa tiplerinden. Geldi polis bişey yapmadı. Ne yapsın. Az sabırlı olacaksınız. Az efendi olacaksınız. Deli sacması işler yapmayacaksınız. Ben gerekeni yapacağım. Sosyete pideden sipariş verdim. Bakalım nasıl çıkacak. Pek lezzetli olacaginı sanmıyorum ama. Kör topal yenecek o yemek.
This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


30/03/2024
5246
Jogging, Walking
Height
176 cm
Weight
73 kg
Body Fat
23 %
Waist
79 cm
Thighs
cm
Chest
97 cm

Sort:  
Loading...