My Actifit Report Card: April 6 2024

in Actifit2 months ago


İznim bana hiç olmadığı kadar yaklaştı. Artık ne yapacağımı iyi biliyorum. Çocuğum gelişimini sağladı. Gece önce dolandırılma komşu kavgası vesaire olayıyla başladı. Allahım hemen sivillerini giymiş. Bayram çocuğu gibi. Bizim hesaba ek yapmaya devamkee. Çakallar hepsi yiyip içtiler. Bana haber veren yok. Kendileri bilir. Benim de kimseye eyvallahım yok. Bugün de para harcamadan bitirdim mi. Bitirdim. Borsa hesabıma eki yaptım. Bakalım bir yıl sonra neye yürüyecek hesabım. Adille murat abi işleri halledecekler. Delileri alıp bize getirecekler. Tabii onları evde bulabilirse.
This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


06/04/2024
5345
Jogging, Walking
Height
176 cm
Weight
73 kg
Body Fat
23 %
Waist
79 cm
Thighs
cm
Chest
97 cm

Sort:  
Loading...