My Actifit Report Card: April 11 2024

in Actifitlast month


Yaa tırrik Aliye sinir oluyorum. Gereksiz gereksiz tribe giriyor. Ben onlara günü gelince göstereceğim. Çakal . Aklı sıra iş öğretecek. Emekli olup defolup gitseler herkes rahatlayacak. Can sıkmadan yumuşak yumuşak takılıp bana akıl veriyorlar. Ben günü gelince göstereceğim onlara. Bakalım sakin kalabilecek misin. Hadi iş bilmez adamla çalış da görelim sizi bakayım. Gondikleneceksiniz. Benim kıymetimi gidince iyi anlarsınız. Kurumsal e postadan uraskomun rapor bitişine bir bakmam lazım. Kales hissesi almaya mı başlasam. Yoksa vadeliye mi koysam. Hiç karar veremiyorum. Her şekilde kazanan ben olacağım. Hisse senetlerine gömmeye devamke.
This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


11/04/2024
5365
Jogging, Walking
Height
176 cm
Weight
73 kg
Body Fat
23 %
Waist
79 cm
Thighs
cm
Chest
97 cm

Sort:  
Loading...