My Actifit Report Card: December 20 2021

in Actifit2 years ago (edited)

Wczoraj się działo. Od rana sypał drobny śnieg z deszczem i tak do 16.

Później zaczął łapać mróz, niewielki bo tylko - 1,ale już po 18 stało się!
Na jezdniach i na chodnikach zrobiła się szklanka. Ludzie nie mogli chodzić cały czas się ślizgali, samochody zamiast do przodu zjeżdżały na pobocza ślizgiem.
O 14 przyjechała do mnie córką samochodem, umówiła się z moją żoną na robienie paznokci. Skończyła koło 18. Wsiadła w samochód i pojechała, po 15 minutach zadzwoniła i poprosiła o pomoc. Stanęła na jezdni i nie mogła ruszyć z miejsca. Inni kierowcy zamiast jej pomóc woleli trąbić i bluźnić. Nadmienię ze dziewczyna ma 2 lata prawko, bmw w automacie i zimowe opony. Pierwszy raz była w takiej sytuacji. Bała się ruszyć z miejsca bo samochód ściągało jej na środek jezdni.
Ubrałem się i ruszyłem z bambosza. Daleko nie było bo u jechała z kilometr. Nie ukrywam że z moją kuter nogą ciężko było iść po tej warstwie lodu.

Będąc mądrzejszy szedłem po trawniku, po chodniku to bym pojechał na czterech literach i jeszcze wylądowałbym w szpitalu.
Już z daleka widziałem co się dzieje, to jakiś absurd. Korek jak s...syn a żaden fiut nie wyszedł aby pomóc. Co się dzieje z tymi ludźmi. Dochodząc do samochodu słyszałem jak co niektórzy używali barwnego słownictwa. Kiedy doszedłem do auta jakoś nikt ju nie trąbił i nie słyszałem wyzwisk. Co nagle wszystkim skończyła się odwaga, czy co?
Przesiadłem się z córką i próbowałem jechać. Okazało się że bez problemu, tocząc się 5 km/h ruszyłem z miejsca. Gorzej z hamowaniem ale przy tej prędkości to był żaden problem.
Skręciłem w jedną z bocznych dróg, dojechałem do lasu i przez las wróciliśmy do mnie pod dom.
Na spokojnie po drodze pokazałem jej jak w takich przypadkach ruszać i jeździć samochodem a potem wyhamować. Lata praktyki za kółkiem pokazały moje doświadczenie. Córką była zaskoczona, ona nie mogła jechać w prostej linii i bała się komuś wjechać w tył. Doskonale ja rozumiem, bo kursy na prawo jazdy mają wiele do życzenia. Zamiast uczyć tego co potrzeba to lepiej z linijka mierzyć czy ktoś prosto zaparkował bokiem.
Podsumowując, o 18 Łódź stanęła, mnóstwo stłuczek, parę groźniejszych wypadków nawet z udziałem policji.

269609585_2205278609625333_5019888321299448892_n.jpg
zdjęcie od użytkownika z facebooka

Autobusy stały w miejscu, samochody stały w korkach, tramwaje nie kursowały. Taka sytuacja panowała do 20, później było lepiej, służby robiły co mogły aż w końcu udało się. Po 20 córką już też sama pojechała pewnie z duszą na ramieniu do domu.


This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


20/12/2021
27919
Daily Activity, Walking

Sort:  

Congratulations @ilodz24hd! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You distributed more than 9000 upvotes.
Your next target is to reach 10000 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Check out the last post from @hivebuzz:

Christmas Challenge - Offer a gift to to your friends
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!

Congrats on providing Proof of Activity via your Actifit report!

{newbie_reward}
You have been rewarded 65.705 AFIT tokens for your effort in reaching 27919 activity, as well as your user rank and report quality!
You also received a 0.92% upvote via @actifit account.


Actifit rewards and upvotes are based on your:

  • User rank: which depends on your delegated SP, accumulated AFIT tokens, rewarded post count, recent rewarded activity and owned AFITX.
  • Post score: which depends on your activity count, post content, post upvotes, quality comments, moderator review and user rank.

To improve your user rank, delegate more, pile up more AFIT and AFITX tokens, and post more.
To improve your post score, get to the max activity count, work on improving your post content, improve your user rank, engage with the community to get more upvotes and quality comments.

Actifit is a Hive Witness. If you believe in our project, consider voting for us

rulersig2.jpg
Chat with us on discord | Visit our website
Download on playstore | Download on app store
FAQs | Text Tutorial | Video Tutorial