6/119 plac zabaw

in Actifit5 months ago (edited)

Każdy miesiąc zmniejsza mój dług.
Z każdym miesiącem jestem coraz starsza.
Ot, życiowe mądrości.

Czyli z jednej strony chciałabym, żeby szybko minął ten czas. Z drugiej strony oczywiście nie bardzo.

Dzisiaj poszłam na spacer, żeby zatrzymać czas i jednocześnie słuchałam podcastu o inwestowaniu, żeby skrócić czas.

Przy okazji zahaczyłam o plac zabaw i zrobiłam kilka zdjęć.

A nie... To ostatnie to już ewidentnie z innego placu zabaw.


This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


15/01/2024
7558
Walking

Sort:  

@tipu curate 2 warto dodawać polish ;)

Wszystkiego najlepszego! 🎁🥂🎂

(A co z #polish?)

jak to? dwa lata? ja bym powiedziała, że "może rok"... to dlatego, że rzadko tu coś wrzucam ;)

#polish zabrakło bo ostatnio w actifit pisałam po angielsku i pewnie dlatego umknęło.

Dzięki :)

Wrzucaj częściej 😉
Pozdrawiam serdecznie 🙂

Congratulations @kolczurka! You received a personal badge!

Happy Hive Birthday! You are on the Hive blockchain for 2 years!

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking

Check out our last posts:

LEO Power Up Day - January 15, 2024
Loading...