Sort:  

ahoj, mě to vychází takto, pěkných 190 USDC bys měl/mohl dostat:

image.png

Na Metamasku se to samo neobjeví, musel bys to tam přidat. Ale pokud se rozhodneš si to hned teď vybrat třeba na Binance, ani si to na Metamask nemusíš přidávat. Stačí to na tom stellaswapu vyměnit za GLMR (token Moonbeam blockchainu) a ten si z Metamasku už můžeš poslat přímo na Binance. Ale také si můžeš říct, jestli je lepší vrabec 190 USD v hrsti (za což můžeš mít třeba 500 HIVE), nebo zkusit počkat, jestli to třeba ještě něvyroste za měsíc/dva/tři, a pak to až prodat. Já osobně zatím neprodávám, spekuluji na další růst, protože jsme v bull marketu. Ale záleží na tobě.

Přeceňuješ mé schopnosti udělat cokoliv z toho, o čem píšeš. Neumím přidávat na Metamask, nevím jak to převést na Binance. A momentálně ani nejsem schopen posílat kryptoměny z Binance. Nestačí jim KYC, chtějí při posílání něco dalšího, ani jsem nepochopil co.

A i před tím jsem jen uměl poslat krypto z Binance předem domluvenému zájemci (Jenomo LTC.), který mi pak zaplatil. Vyměnit za peníze a poslat si to na účet, to jsem nikdy nedělal, neumím to, bojím se toho, protože nepochybuji, že bych někde na trase o prostředky přišel.

tak můžeme zkusit to nějak vyměnit na HIVE, co? případně přes anycoin na ten účet v czk?

Jak? Můžeme pokračovat na Discordu?

idealne na discordu jj

těch 0,15 GLMR neprodávej, to potřebuješ na poplatky