You are viewing a single comment's thread from:

RE: My Actifit Report Card: May 17 2024

in Actifitlast month

V tomhle se mám "dobře". Jezdím MHD. Cestu do a z práce mám za 5000 kroků. Po škole nadělám dalších 2 - 5 kroků denně. Takže se vlastně nemusím snažit. Pro mě jsou problém weekendy.

Mimochodem. Nejvíc mi "kroky" naskakují, když výjimečně jedu autem a dám si mobil do přihrádky na palubní desce. Nebo na několika z eskalátorů v metru...

Sort:  

Já kroky načítám z hodinek, takže mám opačný problém... Dvě hodiny chodím po zahradě se sekačkou a pokud mám levou ruku na madlu, tak mi to nepočítá 😜

Dát si hodinky do kapsy? Já vím, že to za těch pár šupů nestojí. Ale z principu...

Myslím, že v kapse mi měřit taky nebudou... A pro mě je nejdůležitější, že mám záznamenaný chození po horách, kde díky barometru mám přesné výškové metry.
Sekání zahrady vzal čert 🤣