You are viewing a single comment's thread from:

RE: #17 Sklepy RTV/AGD i nocny monsterek z przyjacielem

in Actifit3 years ago

A planujesz iść na jakieś studia czy nie? Bo jeśli tak to pewnie warto napisać rozszerzoną matematykę nawet jeśli miałbyś z niej uzyskać mniej niż 40%, większość rekrutacji na większości uczelni premiuje rozszerzenie. A gdybyś zaczął się uczyć dziś, pewnie napisałbyś na więcej. + na studiach ścisłych i tak jest dużo matematyki na 1. roku i nie umiejąc rozszerzenia z liceum jest ona jeszcze cięższa.
Oczywiście Ty decydujesz o swoim życiu, ja tylko rzucam taką informację bo piszesz fajne posty i jesteś dla mnie miły.

Ja w Docie 2 mam Herold 5 czyli jeszcze gorzej :(.

Sort:  

Akurat lecę na prywatne studia na coś związanego z administracją sieci. Słyszałem o trudnej matematyce i mam nadzieję że dam radę. Każdy grosz na Hive się liczy do płacenia za semestr.

Kiedyś wbije się lepszą ligę xD

No, nauka matematyki przed takimi studiami to też inwestycja, bo uwalając przedmioty matematyczne i wylatując ze studiów lub płacąc za warunki też stracisz pieniądze, może nawet większe niż przez ten czas zarobisz w postach na Hive :). Jeśli nie chcesz uczyć się więcej matmy teraz to radzę Ci żebyś chociaż w maju-wrześniu przed studiami na luzie ogarnął trochę ten materiał, będzie łatwiej na studiach.

+1 Maciek. Wielu studentów się na tym wypierdoliło, zarówno moich rówieśników i nie tylko. Wielu rzeczy w licku się nie robi, a na studiach to podstawa podstaw.

Dziękuję chłopacy za poradę, w razie w będę się odzywał jak się dostanę. XD

Ja jestem Ssj Blue Debil-type Gogeta, jeśli chodzi o przedmioty ścisłe, więc dla Twojego spokoju nie radzę XD. Po prostu mam dobrą pamięć.