Trochę działa, trochę nie - actifit raport 18.04.2024

in Actifitlast month

Po porannym restarcie telefonu appka działa ciut lepiej. Dalej nie jestem w stanie oglądać reklam (czego mi akurat nie żal), niestety pociąga to za sobą brak możliwości zdobycia tych dziwnych lokalnych tokenów. I tego trochę mi już szkoda. Jakoś to zniosę.

Samo liczenie "wstrząsów" - dziękuję @racibo za wyjaśnienie - wychodzi całkiem dobrze. Z samego rana miałem wrażenie, że aż za dobrze, bo zanim jeszcze wyszedłem z domu miałem zebrane ponad tysiąc. Przesadna szczodrość.
Z kolei 3km marszu do pracy wyszło - imo - chyba całkiem poprawnie - jakieś 3500 kroków vel "wstrząśnieć".

Apka chodzi calutki dzień sama z siebie w tle. Bez potrzeby siłowego restartu. Może uda jej się utrzymać tę formę. Byłoby miło. Swoją drogą wciąż wydaje mi się to trochę żenujące, żeby tak podstawowe funkcjonalności traktować jako sukces. Well, actifit ma własną bańkę. Inni nie marudzą, nie będę już i ja.

Wynik fajny - znów imo - , pozwala zachować wiarę w to , że wciąż udaje się uniknąć zasiedzenia.

Z szoków poranka - o 6:30, wychodząc z domu miałem na termometrze 1 stopień! Przecież nie minął jeszcze nawet tydzień, jak bywało ( inna sprawa, że w środku dnia) ponad 26 stopni. Prawdziwy to plecień tego roku.

Na zdjęciu fragment mojej drogi do pracy. Przyznacie, że całkiem przyjemny. Miałbym jakiś kilometr bliżej chodnikiem wzdłuż ulicy, ale poziom hałasu i ogólne różnice estetyczne... Szkoda mówić. W rzeczywistości jest to dość mały lasek komunalny, ale ... średnio raz w tygodniu spotkanie z sarną mam gwarantowane. Podobnie jak mocno przemoczone obuwie w deszczowe dni - trawa robi swoje.

This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


18/04/2024
14881
Walking

Sort:  

Co do tych lokalnych tokenów, to proponuję je zakupić na H-E wystaw jakąś niską ofertę i czekaj aż ktoś rzuci. Ile ci brakuje? Bo z tego co widziałem te reklamy dają jakieś grosze

Heh, w sumie to ja nie wiem czy mi ich potrzeba i ile :D. Szczerze jak pamiętam actifita, to klikałem sobie kilka razy dziennie, dostawałem faktycznie jakieś grosze i tak sobie odkładałem - bo dają, to mam. Wiem, że przy jakiejś dużej ilości to się chyba przekłada na siłę głosu od nich i mogę kupić jakieś itemy, które tez coś dają, ale nigdy do tego nie podszedłem profesjonalnie. W sumie dopiero jak zadałeś pytanie, to pierwszy raz się zastanowiłem czy ja chcę te tokeny, a tak jechałem sobie na autopilocie. :D

Loading...