Śnięty My Actifit Report Card: 31 lipiec 2022

in Actifit2 years ago

To był bardzo ciężki dzień a związane to było z pracą. Wchodzę w finisz, a wiadomo, że podczas finiszowania należy wykrzesać z siebie ostatnie siły.

Oprowadzałem tego dnia dwie wycieczki. Najpierw Westerplatte z rejsem statkiem.

Pamiętam, że udało mi się zainteresować dzieci i z tego byłem zadowolony (wow dziecka na wieść, że można przesunąć budynek). No i zacząłem zmieniać trasę i tego dnia czułem, że wypaliło.


Parkowa w Jelitkowie to dawny Dom Zdrojowy, tyle że teraz jest typowym uzdrowiskowym domem tańców dla wszystkich. Fajny klimat. Tak inny, od wszystkiego co współczesne.


Widok z okna na węgiel


Drzewa na biurowcu posadzili

Wieczorem czekała mnie jeszcze lekka wycieczka po Jelitkowie. To już była przyjemność, ale już widzę, że do następnych wycieczek będę musiał zmienić trasę z uwagi na ograniczenia w mobilności.

Sprawdź Afternoon Jul 31st na Relive! https://www.relive.cc/view/vPOpZ5A54Eq
This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


31/07/2022
27649
Cycling, Daily Activity, Walking

Sort:  

Siema. Jest sprawa. Sobota niedziela ogarnalbys mi wycieczke z jakiegos biura? Z noclegiem i wyzywieniem? 2 dorosle i syn 4 lata. Masz weekend wolny?😀 Jakis plan jest zeby sie wybrac

Poszedł priv przez bee-czat

Jaki be chat?😀 Łukasz Jóźwiak messanger

!ALIVE

nabierz sił na Gorce!

@racibo! You Are Alive so I just staked 0.1 $ALIVE to your account on behalf of @merthin. (5/10)

The tip has been paid for by the We Are Alive Tribe through the earnings on @alive.chat, feel free to swing by our daily chat any time you want.

Zawsze spaceruję :) Przed Gorcami będziemy w uzdrowisku, a nawet chyba w dwóch, w zasadzie w trzech bo także w byłych uzdrowiskach

Loading...