Nocne falowce i OBC

in Actifitlast year (edited)

Falowce to budynki o pofalowanym kształcie. Składają się z segmentów, które są ze sobą połączone pod niewielkim kątem w miejscu klatek schodowych.


Po lewej falowiec na ul. Rzeczpospolitej 1, po prawej przy Kołobrzeskiej

Odwiedziłem dzisiaj kolejny falowiec. Wybudowany w 1975 roku. Skąd to wiem? Wiedziałem, że nasze falowce powstały od końca lat 60 do mniej więcej połowy lat 70. oraz później jeszcze wybudowano jeden w Nowym Porcie. Jest jednak amatorska metoda datowania budynku, którą bardzo lubię - tabliczki w windach. Nie wszystkie wymieniono na nowe, a część zmodernizowano. Dzisiaj miałem szczęście i tabliczka pięknie oświadczyła mi, że ma 48 lat.

Tak w ogóle to dostawę miałem na parter, ale korzystając z chwili wolnego zrobiłem sobie wycieczkę windą na 10 piętro. Galerie zewnętrzne były zamknięte, ale jak schodziłem piętro po piętrze to w końcu znalazłem drzwi bez zamka elektrycznego.


Schodziłem po schodach, krok niżej włączał światło - a to oznacza gorsze zdjęcia

W końcu z otwartej galerii mogłem porobić kilka zdjęć. Jakieś plusy dostaw muszą być!

I jeszcze rzeczona tabliczka z windy:

Gdy leniwie wracałem z wykonanej dostawy to po drodze wykonałem jeszcze zdjęcia nadciągającej mgły. Teraz jak spojrzeć przez okno (ten budynek OBC jest widoczny z kilkudziesięciu kilometrów) to góry budynku nie widać.


Olivia Star w kompleksie Olivia Business Centre oraz po lewej fragment historycznej Hali Olivia

scrnli_7-01-2023_19-00-42.png
Falowiec i ten widok był osłodą kolejnego fatalnego dnia dorabiania. 2 godziny czekania w domu na jedno zlecenie i pusty powrót z wycieczką po Oliwie bez zleceń. Obecnie, chcąc jeździć rowerem, częściej w aplikacji dostaniemy komunikat 'Czy jesteś tu jeszcze?' niż o nowym zamówieniu.

Tradycyjna ocena dnia pracy: Start pracy 1/6 bo dużo czekania i to w sobotę wieczór, Zarobki 1/6 bo 11 zł/h to nie jest nawet dorabianie, poznawanie miasta 5/6 udokumentowanie powyżej, samopoczucie 1/6


This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


07/01/2023
7055
Cycling, Daily Activity


Pierwotnie opublikowano na Dziennik kurierski z zacięciem przewodnickim. Blog na Hive napędzany przez dBlog.

Sort:  

Congratulations, your post has been added to Pinmapple! 🎉🥳🍍

Did you know you have your own profile map?
And every post has their own map too!

Want to have your post on the map too?

  • Go to Pinmapple
  • Click the get code button
  • Click on the map where your post should be (zoom in if needed)
  • Copy and paste the generated code in your post (Hive only)
  • Congrats, your post is now on the map!