(PL/ENG) Cały dzień w mieście./A whole day in the city. January 17 2023

in Actifit2 years ago

Hejka, cześć, witajcie. Dziś wstałam około 5:50, aby ogarnąć się, na dosłownie cały dzień w mieście. Od 8 do 14 wykonywałam obowiązki, a następnie pojechałam do domu, gdzie przebrałam się i chwilę odpoczęłam. Cały dzień bardzo bolała mnie głowa. Prawdopodobnie rozkłada mnie przeziębienie, ponieważ w ostatni weekend byłam na małej imprezce, która przeniosła się z domu na dwór. Nie był to najlepszy pomysł, ale wtedy nikt o tym nie myślał. Będąc w domu, zjadłam ciepłą zupę i położyłam się spać. Przebudziłam się około 17, a o 18 ponownie byłam w Nidzicy. Spędzałam czas z koleżanką Julią i kolegą Tobiaszem. Poznałam go dopiero wczoraj, ale zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie. Chwilę przed 21 byłam w domu, ogarnęłam się do snu i odłożyłam telefon.

Nie wiem, czy będę tutaj aktywna na stałe, ale brakowało mi pisania, więc stwierdziłam, że dodam, chociażby jeden wpis.

Dziękuję za poświęcony czas na przeczytanie postu i życzę wam wszystkim miłego dnia/popołudnia/wieczoru ❤️.

Hey, hello, welcome. Today I got up around 5:50am to embrace myself, for literally a full day in the city. I did chores from 8am to 2pm and then drove home where I changed and rested for a while. I had a bad headache all day. I was probably laid out by a cold because last weekend I was at a small party that moved from the house to outside. It wasn't the best idea, but no one thought about it at the time. Being at home, I ate warm soup and went to bed. I woke up around 5pm, and by 6pm I was in Nidzica again. I spent time with my friend Julia and my colleague Tobias. I only met him yesterday, but he made a very good impression on me. A little before 9pm I was home, embraced myself to sleep and put my phone away.

I don't know if I'll be active here permanently, but I've been missing writing, so I figured I'd add, at least one entry.

Thank you for taking the time to read the post and I wish you all a good day/afternoon/evening ❤️.


This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


17/01/2023
11131
Daily Activity, Walking

Sort:  
Loading...