My Actifit Report Card: April 12 2024

in Actifit19 days ago

Odwiedziłem wczoraj Kraków, dość spontanicznie i na szybko. Za wiele nie zwiedzałem, praktycznie przeszedłem tylko od stacji do celu i wracałem do domu. Miałem w głowie żeby odwiedzić KBK ale jakoś czasu miałem mało i musiał bym to zrobić popołudniem a to niestety oznaczało zmianę dalszych planów. Szkoda bo wczoraj chyba szykowało się piątkowe krypo spotkanie wieczorem i wypił bym dobrą herbatę, pewnie innym razem 🙂
Tymczasem wrzucam tylko kilka zdjęć jakie zdążyłem zrobić dla żony, kwiatów na mojej drodze było tego dnia sporo.

I visited Krakow yesterday, quite spontaneously and quickly. I didn't do much sightseeing, I basically just walked from the station to my destination and then went back home. I had in mind to visit KBK, but somehow I had little time and I would have to do it in the afternoon, which unfortunately would mean a change in further plans. It's a pity because yesterday I think there was a Friday evening crypto meeting and I would have drank some good tea, probably another time :)
Meanwhile, I'm just posting a few photos I took for my wife, there were a lot of flowers on my path that day.

lucoin1.png

This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


12/04/2024
17488
Running

Sort:  

Szkoda, że się nie udało, bo ze zdjęć wynika, że byłeś 5 minut drogi od KBK.

Przechodziłem około 13/14, nie sprawdzałem, ale pewnie o tej godzinie nikogo nie było? 🙂

Dzisiaj (sobota) było otwarte w tych godzinach bo sprzątałem, ale wczoraj (piątek) nie.

Byłem w piątek. Ale nic straconego, myślę że na wakacjach jak będzie więcej czasu to się pojawię :)

Loading...