You are viewing a single comment's thread from:

RE: AFRI-TUNES WEEKEND #3 - NATIONAL ANTHEM || MABY-TUNES

in Music β€’ 2 years ago

Omo!!!
E be like say you just like Nigeria well well oooo πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
Sotey she Sing National Anthem for Yoruba πŸ˜…πŸ˜…

Omo!!! Me I no dey ready to cram am, make I travel go abload fez πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…

Killing us gently with your voice πŸ₯Ί
Take it easy nau πŸ₯Ί

I love your energy and vibe


THANK YOU FOR PARTICIPATING IN AFRI-TUNES WEEKEND EVENT (WEEK 3)

Sort: Β 

🀣🀣🀣🀣🀣
Better don't wait till you travel aboard
Make sure you know it now

No worry....you go soon waka
Good to have you here❀️

πŸ™πŸ™
Amen ooooo
Lol
I no be yoruba person shaa

Na nigeria u sha dey
And na the english we first know before the yoruba

Ordinary voice no for killπŸ˜‚

I'm glad you liked it

πŸ₯ΊπŸ₯ΊπŸ₯Ί

Na him you wan use Killer voice wunjure me bah ❀

πŸ™„πŸ™„πŸ™„πŸ™„πŸ™„πŸ™„πŸ™„