You are viewing a single comment's thread from:

RE: 🎵 Music🎵-Hatırla Sevgili - Cover by @rsntpl

in Music2 years ago

Cok tesekkür ederim ya, ne güzel, cok sevindim, ellerine saglik, sagol varol, sana eslik etmeye calisicam, baya calismam lazim. Hiveye baslamadan önce cok merak vardi cok ugrasiyordum sonra kendi kendime düsünüyordum ya birisi olsada bir sey daha ögrensem her soruya internette cevap bulunmuyor 😃

KlarnetVisioner1.jpg

!WINE

Sort:  


Hi @visionaer3003, You Have No Enough WINEX Tokens To Make A Successful Call.
Please Stake at least 25.000 WINEX Tokens.
(We Will Not Send This Error Message In Next 24 Hrs).

wine_logo


Contact Us : WINEX Token Discord Channel
WINEX Current Market Price : 0.239


Swap Your Hive <=> Swap.Hive With Industry Lowest Fee (0.1%) : Click This Link
Read Latest Updates Or Contact Us

Ne demek Hocam, benim için zevkti. Hiç bir şey için geç değil sağlık olsun zamanla istediğiniz seviyeye gelirsiniz inşallah. Bu arada paylaştığınız fotoğraf müziğe olan tutkunuzu gösteriyor ,çok güzel ! Ben de 10 yıldır müziğe ara verdim paslandım :) ama şuan benimde yeni hedefim nota okumaya çalışmak benim de hedefim bu.. Motivenizi kaybetmeyin birlikte daha güzel anılar paylaşmak dileğiyle ,başarılar ve destekler için teşekkürler.. 🙌🙌🙌👏👏👏🤝🙏