You are viewing a single comment's thread from:

RE: Phone macro vs camera macro

Dali podesis otvor blende. Ima shema da zaključa otvor blende na F8.. (najbolje ak je leca 50mm) i onda podesis iso na 100 i brzina okidanja ss/1/125.. Al moraš otvorit blic.. I pringles tubu stavit gore... I slika bude oštra ajme. Nadji me na instagramu @macrophotography.irl pa ti poslikam sta I kako. Nes zazalit

Sort:  

Taj objektiv koji ja koristim je pokvaren načisto, ne radi mu elektronika pa sam morao da ga otvaram skroz da bih nekako mogao da zatvorim blendu. :D Ovaj što ja imam objektiv je neka stara Sigma 28-70 koju sam kupio za tipa 5 eura najviše zbog toga što na 70mm dobijem baš dobru magnifikaciju.
Znam te fore za blic i ostalo, mada ova mušica je bila već gotova pa sam mogao da koristim i lampu od telefona. :D

Onda super.. Radujem se D ću vidjet jos makro fotki