You are viewing a single comment's thread from:

RE: Animal Photography: the graceful dance of swan

Všimla som si, že si tu menej a dúfam, že je to naozaj len busy obdobie a všetko je v poriadku. Snáď sa to čoskoro ustáli a bude všetko ako predtým 🙂

Krásne fotky. Labute som mala rada, kým som ich nevidela ako sa párili. Bolo to tak brutálne, že ich teraz vidím v inom svetle 😂 Trauma až do konca života 😂

Ďalšie miesto, kde som ešte nebola.. ešte nemám naplánované kedy pôjdem do Prahy, ale už teraz viem, že budem mať plný program 😁

Sort:  

Děkuju, je toho teď fakt hodně. Brzy dám vědět, co se děje ;) Ale už teď vím, že ke své staré Hive rutině se jen tak nevrátím, pokud vůbec :(

Já jsem asi ještě páření labutí neviděl, tak jsem se teď kouknul na Youtube a máš pravdu, vypadá to dost drsně, žádná romantika, jak by člověk u těchto ptáků čekal :D Já zas viděl, jak umí být labutě agresivní na lidi. Proto jsem si nebyl jistý, jestli se tady ten labuťák na mě náhodou nechystal zaútočit, ale nakonec jen stačilo, že nám ukázal, kdo je tu šéf a šel si po svých :D Jen škoda toho počasí no, ty Hostivické rybníky jsou fakt krásné a kdyby svítilo sluníčko, tak by ty fotky vyšly úplně jinak. Takhle ani nevím, jestli z nich udělám článek, vůbec se mi nelíbí...

Tak to ma mrzí, ale na druhej strane, sú oveľa dôležitejšie veci ako hive, takže rozumiem 🙂

Tak to máš pravdu, vedie byť veľmi agresívne. Ja sa k ním veľmi nepribližujem...

Ja si ešte pamätám ako si minule vravel, že sa ti vôbec nepáčia fotky z tej zrúcaniny, lebo bolo hnusné počasie a pozri ako to dopadlo. Ten článok mal super úspech 🙂 Na Slovensku hovoríme: Neháďž flintu do žita. Jednoducho urob článok a uvidíš, možno budeš prekvapený 😉

Hehe, "nehaž flintu do žita" říkáme taky a normálně to nedělám, ale tak zas mám nějakou soudnost, že :) K té zřícenině se to hnusné počasí hodilo, to už jsem věděl při tom focení, že ten gotický hrad bude na temných fotkách vypadat zajímavě a tajemně, ale na focení rozkvetlé, barevné přírody se zamračená obloha fakt nehodí :( Ale nic se neděje, je to blízko, tak tam můžeme zajet znovu ;)

Díky za milé komenty a podporu!