You are viewing a single comment's thread from:

RE: A good excuse

in Photography Lovers2 months ago

Ώστε ποτό και ξενύχτια όλα τα βράδια ε; 🤭🍷🥃🍹🍸🥂🍻 Καλά έκανες 😂😂😂
Ωραίες φωτογραφίες, δεν βλέπω όμως να έχεις ντυθεί καρνάβαλος 🙄🤣🤣🤣
Εμένα μου αρέσει πάρα πολύ το καρναβάλι 🥳🎭, και να το βλέπω αλλά πιο πολύ να ντύνομαι εγώ 🤩🧜🏻‍♀️🧚🏻‍♀️🧞‍♀️🦹🏻‍♀️🦸🏻‍♀️🧛🏻‍♀️🧟‍♀️ χεχεχε
Δεν ήξερα ότι στο Ναύπλιο κάνανε τέτοια καρναβάλια, νόμιζα ότι μόνο στην Πάτρα 🤭🤭, εδώ είχαμε καρναβάλια τον Φλεβάρη, την επόμενη εβδομάδα έχουμε Πάσχα 🐰🥚✝️

Sort:  

Το πιο μεγάλο και γνωστό είναι στην Πάτρα, αλλά όλες οι πόλεις κάνουν μικρότερα καρναβάλια! Εγώ έχω χρόνια να ντυθώ αποκριάτικα. Λείπει η παρέα για να με παρασύρει :)

Χαχαχα, μα δεν χρειάζεται παρέα, άμα δεν βρίσκεις ανθρώπινη παρέα ντύσου μόνος σου, ντύσε και τον Μάρκο και listo! Όπως λέμε εδώ 🥳💃🏻🕺🏻🦹🏻‍♀️🦸🏻‍♀️🧛🏻‍♀️🧟‍♀️🤭🤭🤭