(ENG-TUR) A PHOTO TECHNIQUE: SILHOUETTE PHOTOS-BİR FOTOĞRAF TEKNİĞİ: SİLÜET FOTOĞRAFLAR

(ENGLISH)
Hello to everyone
How are you? I hope you are fine. I'm like a bomb today :)) because it's Friday 😍

I love Fridays separately. If I don't have to wake up early on Saturday, I want to stay awake until morning. I have these feelings today as well. I had a busy day but I don't want to sleep for now. Let's see what time I will fall asleep. 😏

I made my coffee and went to my computer. Today I want to tell you about silhouette photos. I mentioned it in the article I introduced myself. I am a photography person. I'm not a professional but I love it.

Anyway, back to the topic, Silhouette photos are a technique used to create striking frames at sunrise or sunset. Composition is very important in these photographs, which are in the form of a shadow due to the direction of light used. Your photo should have a subject. The items you select should not overlap each other. I am sharing one or two examples that I found from my archive. These photos were taken to show the backlight effect only. I shared it as an idea.

Sunset will be the best choice to get such photos. It is important to use your machine in manual mode. And let me also mention that you should never use flash. The use of flash will prevent us from capturing the image we want for silhouette photography. Because we want as little light as possible.
Today I wanted to share with you what I know about silhouette photos. Maybe you can experiment a few times and get different photos.
Thank you for reading.

(TÜRKÇE)

Herkese selam!

Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Ben bugün bomba gibiyim : )) çünkü günlerden Cuma 😍

Cuma günlerini ayrı seviyorum. Eğer cumartesi erken uyanmam gerekmiyorsa sabahlara kadar uyanık kalmayı arzuluyorum. Bugün de bu duygular içerisindeyim. Yoğun bir gün geçirdim ama şu an için uyumak istemiyorum. Bakalım saat kaçta uykuya yenik düşeceğim. 😏

Kahvemi yaptım ve bilgisayarımın başına geçtim. Bugün size silüet fotoğraflardan bahsetmek istiyorum. Kendimi tanıttığım yazıda belirtmiştim. Fotoğrafçılıkla ilgili biriyim. Profesyonel değilim ama seviyorum.

Neyse konuma dönecek olursam Silüet fotoğrafları, gün doğumunda ya da gün batımında dikkat çekici kareler yaratmak için kullanılan bir tekniktir. Kullanılan ışık yönü sebebiyle bir gölge halinde olan bu fotoğraflarda kompozisyon çok önemlidir. Fotoğrafınızın bir konusu olmalıdır. Seçtiğiniz ögeler birbirine geçmemelidir. Ben arşivimden bulduğum bir, iki örneği sizle paylaşıyorum. Bu fotoğraflar sadece ters ışık etkisini göstermek amacıyla çekildi. Fikir olması amacıyla paylaştım.

Bu tarz fotoğraflar elde etmek için gün batımı en güzel tercih olacaktır. Makinanızı manuel modda kullanmak önemli. Ve asla flaş kullanmamak gerektiğini de belirtmiş olayım. Flaş kullanımı silüet fotoğraf çekimi için istediğimiz görseli yakalamamıza engel olacaktır. Çünkü olabildiğince az ışık istiyoruz.
Bugün sizlere slüet fotoğraflar hakkında bildiklerimi paylaşmak istedim. Belki birkaç deneme yapıp farklı fotoğraflar elde edebilirsiniz.
Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Sort:  

Harika olmuş bu fotoğraflar.
Ben de geceleri gittiğim ormanlarda silüet benzeri fotoğraflar çekmeyi seviyorum. Ağaçlar siyah görünüyor ve gökyüzü koyu mavi 🙂
Çok huzur verici
!PIZZA

Beğenmenize çok sevindim 🥰🥰farklı fotolar yakalamak benimde hoşuma gidiyor 👏
bu arada bu pizza bot nedir özellikle sizde görüyorum🙄😂

!PIZZA !LUV !LOLZ
Bunlar ve bunlara benzer tokenler var. Bu tokenleri belirli bir miktarda Hive Engine hesabında tutarsan benim yaptığım gibi bu şekilde istediğin kişiye bu tokenlerin havuzundan token hediye edebilirsin. 😀

Posted via D.Buzz

Sen o zman bana pizza bot hediye ediyorsun 💃😅 o zman teşekkür ederim her gördüğümde canım çekiyor 🤦‍♀️🤣

Pizza bot değil de alım satımını yapabileceğin bir token bu aslında.
Hive gibi. Hive Engine veya Leodex üzerinden bunun alım satımı yapılıyor. Ve diğer Hive Ekossitemi tokenleri gibi 😊

Hımm araştıralım bakalım. 💥🙏

🍕 PIZZA !

I gifted $PIZZA slices here:
@mehmetfix(9/10) tipped @hikergirl (x2)

Please vote for pizza.witness!

The sunset photo is amazing! :D I hope that you have much more great adventure in the future!

I hope so 🤷‍♀️😄 thank youu 💃💥

You are welcome :))