Aero L-159 Alca

in Photography Lovers2 years ago (edited)

The Aero L-159 ALCA is a subsonic light combat aircraft, operated by Czech Air Force.

Aero L-159 ALCA je podzvukový lehký bojový letoun provozovaný českým letectvem.

dsc_0306.jpg

sepa.png

dsc_0307.jpg

sepa.png

dsc_0340.jpg

sepa.png

I took these photos at the NATO Days in Ostrava in 2021.

Fotky jsem pořídil na Dnech NATO v Ostravě v roce 2021.

sepa.png

vote_follow.png

Sort:  

Jeden můj velmi dobrý kamarád se vyučil leteckým mechanikem v Aeru Vodochody. Měl tada spíš vztah k L-29 Delfín a k L -39 Albatros, ale Alcy chválil taky. Nicméně Rusům bychom se s nimi neubránili.

Je hodně států, silnějších než Česko, kterým bychom se sami neubránili. A právě proto #WeAreNATO Spolu se ubráníme komukoliv.

Tag #WeAreNATO používáš sám. (Proč ne. Jsem na tom skoro stejně se #splinterlands-cs).

To je pravda. Dokonce i já mám účt na FB i na Twitteru. Ale hodně dlouho bych hledal, kde mám schovaná hesla. Už měsíce, možná léta jsem na těch účtech nebyl.

Je jistě lidské, když se jeden dokáže identifikovat s vyšším celkem. Ať je to fotbalový klub, náboženská obec, sousedská komunita, zájmový spolek, NATO, Evropská unie, vlast, firma... Neposmívám se tomu. Je to takový ten tmel, co drží lidstvo pohromadě. Jen já mám problém někam patřit. Jsem až přepjatý individualista.

Jako klukovi mi jeden Albatros "lítal" v pokoji v podobě plakátu na zdi. Vždy se mi Albatros a Alca moooc líbili.

Před nějakými mnoha lety jsem viděl albatrose L-29 naživo (jako že jsem si mohl sáhnout), a připadalo mi, že to letadlo je v porovnání třeba s opravdovýma stíhačkama strašně malý. Ale teď jsem si vygooglil rozměry, a zase až tak o moc menší není.

Také jsem viděl a ano, vypadá menší. Asi jen klame tělem.

These are some fantastic shots.

Sub-sonic? As in below the speed of sound? These are some beautiful images. Thank you for sharing.

Vmax = 935 km/h