You are viewing a single comment's thread from:

RE: Drops like glass beads

in Photography Lovers11 days ago (edited)

Njn, občas čekám, že mě někdo nařkne, že svým stylem "jeden článek denně" vlastně spamuju. Ale jsou tu borci, co dávají i daleko víc.
Dnes mám v plánu jít do mauzolea (a nezůstat tam 😃)

@mespanta mi dnes upvotla tři články, takže žije 👍📷🧒

Sort:  

Máme tendenci si všímat toho, když nědo přibude. Ne, když někdo ubude. Například @timehacker už nepostoval Actifit asi 14 dnů.

Na samém začátku Steemitu jsem vydával i 4 články denně... Když to pro mě bylo nové, neotřelé a nevěděl jsem vůbec, jak co funguje... Teď jsem tak nějak líný. Třeba to ze mě zase spadne.

Vlastně jsem si právě uvědomil, že jsem měl včera výročí - čtyři roky na HIVE. Asi si koupím dort 🎂

Ozdob dort motivy "HIVE", napiš o tom článek a možná, že za takovou blbost dostaneš vyšší ohodnocení než za něco, čemu jsi věnoval dva dny. Víš už, jak to tu chodí.

Na sobotu plánuju Vídeň, tak že by originál Sacher? 😛

Udělej si lepenkový symbol Hive, vraž ho do toho dortu a foť... Jezdíš do té Vídně často. Počítám, že vlakem. Já tam byl v roce 1993. Asi na 3 dny autem s kamarády. Spali jsme na dálničním odpočivadle ve stanu. Mladost, radost...

Chvíľu si od toho musím oddýchnuť, lebo už ani neviem čo tam písať a prestáva ma to baviť... ale určite čoskoro znova začnem :)

Co by tam psal, když máš malé děti... Kočárek, pískoviště, hračky, občas výlet. Ale samozřejmě, jak Ti to vyhovuje. Já jsem si tím, že jsem tlačil na pilu, znechutil Splinterlands.
!HUG

Dear @timehacker, you just got hugged.
I sent 1.0 HUG on behalf of @krakonos.
(1/2)

@krakonos @pavelsku ziju, jen cestuji a nestiham pridavat fotky kazdy den, ktere delam kazdy den ;)

Díky za zprávu. Hodně zdraví a sil přeju.