You are viewing a single comment's thread from:

RE: Seascape Photography: amazing beaches of Zanzibar - part 1

Jéé děkuju za další milý koment :) Mám pro tebe dobrou zprávu, takhle modrá voda se dá najít i v Evropě :) Osobně jsme ji viděli třeba na Maltě v oblasti známé jako Blue Lagoon a vím, že takový odstín má někdy i moře třeba na Korsice nebo na Sardinii. Ale tam jsme ještě nebyli, to znám jenom z fotek a ty můžou klamat :D V Karibiku je to ale jistota, tam je taková voda skoro pořád. Takhle to například většinou vypadalo na plážích v Cancunu...

IMG_20190705_140201.jpg

Jaj, stýská se mi...

Jo jo, minule jsem od něj jeden downvote slíznul taky :D Jsem zvědav, jestli ho dostanu i dneska, protože vidím, že jsem opět na trending page, takže s tím trochu počítám...

Sort:  

My sme prešli celú Sardíniu a taká voda tam fakt nie je. Je samozrejme modrá a krásna, ale nie až takto 🙂 A Korzika má veľa skál, tam tých pláži s pieskom nie je veľa..

Keď bude HiveFest tento rok niekde v Južnej Amerike, tak na takéto pláže zájdem aj ja 🙂

Tentokrát ťa ten downvote obišiel 😉

Aha, tak v tom případě fotky lhaly :D Super, díky za upřesnění podložené přímými osobními zkušenostmi :) V tom případě teda budeš muset opravdu vyrazit do Karibiku :D Mám pocit, že letošní HiveFest by mohl/měl být v Mexiku, tak tam by to určitě mohlo klapnout. Alespoň teda jsem viděl pár vlivných Hivers ze Střední a Jižní Ameriky, že za tuhle zemi lobbovali...Vzhledem k obrovské venezuelské komunitě tady na Hive by se nabízela i Venezuela, ale tam by to asi v této době nebylo úplně vhodné, nevím. Necháme se překvapit :)