You are viewing a single comment's thread from:

RE: Walking on sunshine

in Photography Lovers4 months ago

Krása :) Tady bylo dneska taky jak na jaře, odpoledne mi mobil ukazoval 13 stupňů, neskutečné... A s tím pobytem venku na čerstvém vzduchu to mám úplně stejně ;) Potřebuju to každý den, aspoň na hodinku... Dodnes nechápu, jak jsem přežil ten šílený tříměsíční hausarest na Azorech během první vlny covidu... Na Azorech, kam se jezdí hlavně za úžasnou přírodou a my tam nemohli 3 měsíce opustit byt...

Ty krokusy jsi nafotila moc hezky. Fotky jsou to čerstvé, nechceš mi jednu hodit do soutěže? Švýcarsko jsem tam asi ještě nikdy neměl :)

@tipu curate 7

Sort:  

Aj dnes je tu krásne, tak dúfam, že sa dostanem von aspoň na chvíľu. Večer ma to už tak nebaví, lebo je tma 😊

My máme šťastie, že máme tú veľkú terasu, keďže sme aspoň takto mohli byť vonku. Dokonca sme tam jedli väčšinu naších obedov, čo bolo super..

Ďakujem 😊 Dobre teda, idem sa na to pozrieť 😉

Počkej, to máte jako terasu a ještě i balkon, nebo jsem to spletl dohromady? :D Já myslel, že ty bylinky máš na balkoně... No ať už tak nebo tak, je to vždycky super mít takhle možnost si z bytu vylézt někam na vzduch ;) V jednom z našich mexických bytů jsme měli terasu větší než byt a byli jsme tam furt, já tam někdy i spával :D

Moc díky za soutěžní příspěvek, je parádní ;)

Máme terasu a balkón 😊 spávať som tam ešte neskúšala, keďže máme na streche burinu a tým pádom milióny pavúkov, ktoré nás atakujú každý rok. Neviem si predstaviť tam spať 😧

Ďakujem za podporu 😉

Terasa i balkon, tak to je paráda ;) Hmm, pavoučky by pomohla vyřešit závěsná moskytiéra. Dá se na to zvyknout, v Kostarice jsme tak spali často. Běhali nám po ní i gekoni, byla sranda je zevnitř pozorovat. Do chvíle, než se jeden nějak dostal dovnitř a začal běhat po nás :D