You are viewing a single comment's thread from:

RE: Afri-tunes First Anniversary Plans: Branded T-Shirt/Hive Marketing, Contest and Guitar Academy Sponsorship

in AFRI-TUNESlast year

Omo see package o. Chai,good thing sweet sha. Why God no give me dis kain head to organise something as sweet as this.

Without jokes eeh, this is a great job perfectly done. Anyways I am not surprised because the man behind the bars @ksam no be pikin for planning matters.

I must admit that this community has helped my few moments on hive to be productive and feel loved and appreciated. Na for this community I dey get the highest comments for my posts and so e dey always sweet me to participate for the affairs of the community.

This celebration choke oo. Opoooor!! It is plenty. Oya make I go dey prepare my song to present. If I no present make I Kpai. Lols

Happy anniversary to us in advance

Sort:  

Thank you so much bro
Na God ooooo
We hope and pray everything works out fine 🥰

It will. God dey