You are viewing a single comment's thread from:

RE: AFRITUNES WEEK 37 | Cover of Emiliana by CKay

in AFRI-TUNESlast year

the guy nor really dey normal again... Emilliana must be a wicked girl

Emybaby do am strong thing walahi 😅😅😅

So you're Emillianaless?

Yes... na find I dey find 🥲🥲🥲
Make anybody consider me like dis... I don go do thanksgiving for church on Sunday....


You people should dash me small voice in this life na 😔

Sort:  

What is he saying? 🙄
Nor let me go find your Emiliana phone number tell her o 😂

Come take voice na 😔

Nor let me go find your Emiliana phone number tell her o

Na true sef
I no get your phone number

Come take voice na

I need 🥲

Why you go get my number before? 😂 I give you?

Nor let me go find your Emiliana phone number

🤸‍♂️🤸‍♂️🤸‍♂️🤸‍♂️🤸‍♂️🤸‍♂️🤸‍♂️