crystal liu

in DTube3 years ago (edited)

為甚麼說達爾文提出嘅進化論 並唔係一門嚴謹嘅科學呢 因為在達爾文嘅進化論 當中他說道 能夠存活下來嘅唔係最聰明同埋最強嘅物種 而係最 能夠適應 變化嘅物種 喺呢一度 我要問達爾文 雖然佢已經死咗 但係我想問佢 究竟乜嘢係最聰明同埋最強嘅物種 喺呢一度 根本就 冇一個好客觀可以量化嘅 標準 我又想問下佢 究竟 乜嘢先叫做最能夠適應變化嘅物種 因為 點樣先至叫做最能夠適應變化 係一個好難量度嘅 標準 而且 就算你能夠 用 歷史 過往數據 去判斷 一個物種 喺一億年前 係唔係叫做最能夠適應變化 你都冇可能 可以對 依家呢一個物種 係唔係最適應變化 作出判斷 因為你現在根本就冇數據 要等 過多一百萬年先至有數據去判斷 所以 達爾文 話能唔能夠存活嘅物種 最重要 係睇佢係咪最適應變化 當然 呢一句 阿媽係女人嘅 說話 當然係正確啦 但係至於點樣判斷一個物種係咪最 適應 變化 一個物種要點樣 有啲乜嘢 指標數據先至叫做最適應變化 達爾文根本就係冇提供到 用過往嘅數據去判斷一個十億年前嘅物種係咪最適應變化 根本就係喺度馬後炮 歷史都已經證明咗 佢係最適應變化嘅物種 仲使你喺度 幫佢講嘢 仲使你喺度 加鹽加醋咩 仲使你喺度幫佢證明 佢係最適應變化嘅物種咩 達爾文我屌你老母啦 依家我係問你 現在邊一個物種 最適應變化 唔係問過去呀 屌你老母你收皮啦 一個沒有 任何 預測性 只能夠 用過往嘅歷史 去循環論證佢嘅理論觀點 而唔能夠 具有任何前瞻性嘅理論 只能夠 被 歷史遺棄被後世嘅人們掉入堆填區 我記得 最偉大嘅哲學家 笛卡兒 曾經講過 我思故我在 任何 科學理論必須係建基於 一塊 徹底不可動搖 用 超級材料納米碳管 所造成嘅 磐石之上 我唔係話達爾文完全錯曬 但係佢嘅問題就在於 佢冇將所有嘅 推論知識還原到 最不可被還原 最不可被分割最基本嘅單元 我既然 夠膽話得佢錯 就自然有足夠嘅料收佢皮 以下落嚟 我就會 讓大家睇下我點樣收達爾文嘅皮 首先 佢喺進化論到呀 任何能夠存活嘅物種 不是最聰明和最強的物種 我想講 乜嘢叫做最聰明 同埋最強嘅物種呀 雖然 呢兩個 定義相對較 最適應 變化嘅物種 呢一個定義 較為清晰 喺科學上 亦都 對呢兩個標準 有獨立嘅計算單位 尤其是係最聰明嘅物種 科學上 更加有 最專門嘅計算單位 就係iq 如果你問 街上邊啲人 乜嘢係最聰明嘅物種 絕大部分人都會答你係人 所以 最聰明的物種相對嚟講係好定義 但係最強嘅物種 相對最聰明嘅物種就比較難去定義 雖然 科學上亦都有唔同嘅單位 去計算邊一個物種係最強嘅物種 例如 計算 該一個物種 每一個能夠獨立存活嘅生命體 每一秒 能夠輸出多少 焦耳嘅能量 又或者 每一個能夠獨立存活嘅生命體 撞擊 敵人 嘅力度 係幾 大 又或者 每一個 能夠獨立存活 嘅 生命體 瞬間嘅咬合力度係幾 大 又或者 每一個能夠獨立存活嘅生命體 嘅 防禦力度有幾大 皮膚 又或者外殼 能夠承受 幾多公斤嘅 咬合力度 而唔死但係 由於衡量一個物種係咪最強 生物嘅 標準實在太多 根本就係一個好客觀嘅標準 所以 如果我要修正達爾文嘅呢一句說話 就係 能夠存活下來嘅物種 通常 唔係 能夠 使用到嘅能量焦耳 最大 即係 效率最高 嘅物種點解我只係用 能夠使用到嘅能量焦耳 最大 呢一個 計算單位 作為 效率最高嘅物種 嘅標準 唔係用最強嘅物種 呢一個標準 甚至唔係用 最聰明嘅物種 呢一個標準作為 效率最高嘅物種 嘅標準 因為 衡量最聰明嘅物種 雖然有iq呢一個 科學嘅計算單位 但係 iq 都唔可以 愛嚟作為衡量 一個物種係咪最聰明嘅唯一標準 因為有啲科學家鍾意用 腦袋嘅摺疊數 去衡量 如果用腦袋嘅摺疊數去衡量 一個物種係咪最聰明嘅話 咁樣 殺人鯨就係最聰明嘅物種 如果用 腦袋嘅 重量 大小 去衡量 一個物種係咪最聰明嘅物種嘅話 咁樣 越大嘅物種 必然腦袋愈大 咁樣藍鯨必然係最聰明嘅物種 如果用腦袋 佔身體重量 嘅 比例 去衡量一個物種係咪最聰明嘅物種嘅話 咁樣 一些比較少嘅生物 例如昆蟲 蜘蛛 就會成為最聰明嘅物種 而事實上 由於蜘蛛 只有頭和腹部不像昆蟲有頭胸腹三個部分 所以 有一些蜘蛛嘅 腦袋 佔到身體體重嘅80個percent如果 用腦袋佔身體重量嘅比例去衡量一個物種係咪最聰明嘅物種嘅話 咁樣 蜘蛛一定係王者 所以 雖然衡量 一個物種係咪最聰明嘅物種有iq呢一個非常客觀嘅標準 但係 如果同 用一個物種能夠使用多少焦耳能量 呢一個 計算單位去衡量 一個物種係咪最有效率嘅物種 呢一個標準 去比較嘅話 用一個物種 iq 高低程度 去判斷一個物種係咪最聰明嘅物種 就 相對比較遜色 因為 用 效率去衡量一個物種 係同時衡量緊 一個物種嘅聰明程度同埋 身體強弱程度 係 將呢兩個標準結合咗之後嘅綜合標準 更加有代表性更加有說服力 唔會淨係 睇到 智力睇唔到體力 又或者睇到體力睇唔到智力 咁樣咁片面 係一個 畀呢兩個標準 更加客觀標準