You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tematy Tygodnia Reaktywacja - Wprowadzenie

in Sarmatia3 years ago (edited)

Pierwotnie, jako że nigdy nie brałem udziału w tematach tygodnia, nie chciałem zabierać głosu w dyskusji, ale byłem ciekaw, czy jakakolwiek dyskusja się pojawi. Ku mojemu zdziwieniu w peakd post zniknął, próbowałem node przełączyć, ale nie pomogło. Oszukałem post na hive.blog

image.png

Twórca swojego czasu próbował reaktywować swój pomysł w odświeżonej formie i kilka dobrych tygodni udało się poprowadzić temat, ale sentyment jednak to coś za mało, żeby reaktywować pomysł. Po prostu formuła się wyczerpała, a społeczność idzie w stronę - krótkich szybkich treści. Zwłaszcza przy braku konkurencji.

Myślę, że zamykanie konkursu w tak specyficznie nazwanej społeczności też nie przysporzy popularności, nie każdy czuje się potomkiem potężnych sarmatów.

Sort:  

Też tak to widzę. Samo odkurzenie pomysłu bez istotnych zmian przyniesie ten sam efekt co wcześniej. Ta formuła się nie sprawdziła lepiej szukać innych rozwiązań. To jest na ta tej samej zasadzie jak ludzie otwierają nową restaurację w miejscu, gdzie wcześniej była inna, która zbankrutowała. ;-)

  1. Istotne zmiany zostały wprowadzone.
  2. Istnieją rejestauracje które całkiem nieźle funkcjonują w podobnej okolicy (np travelfeed, ale również konkurs kuchenny, a również jakiś czas temu bodajże "akcja inspiracja" na polish_hive)

Dlaczego znikł? Przecież tagów nikt nie moderuje? nie rozumiem :o

co do formuły to jak wskazuje pkt 1. zasad uczestnictwa forma wyrazu może być dowolna. Nie zaś jak w oryginale długi artykuł. Może to być post, może to być fotoreportaż, może być obraz, albo piosenka. Byle nie plagiat :) do tego trochę inna formuła nagród.

Co do zamykania w społeczności. To prawda, ale nie chciałem też tworzyć społeczności "polish_hive2", a Sarmacja kiedyś znaczyło mniej więcej to samo co Polska. Po drugie, Sarmacja to była ziemia bardzo dużej decentralizacji i wolności, bardzo dużo wspólnego z hive. Nie miałem też lepszego pomysłu. Nazwę zresztą da się edytować, chociaż nie wiem tak naprawdę czemu miałaby być problemem.

Błąd peakd i node.

https://peakd.com/hive-181335/@bezkresu/iawuizzw

Czemu co i jak nie wiem.

Dzięki za wyjaśnienie :)
Z ciekawości, czy mimo moich info z komentarza, choćby co do dowolności formy "wypowiedzi" dalej jesteś na nie? No i czy w ogóle jest jakaś szansa że weźmiesz udział? :>