Tematy Tygodnia zakończenie - 2 podejście

in Sarmatia6 months ago

Szanowni a Zacni!

Blisko dwa lata temu moje życie dość znacząco się zmieniło co niestety zaowocowało porzuceniem aktywności na tej zacnej platformie. Ku mojemu wstydowi, nie dokończyłem tego co tu pozaczynałem za co bardzo Was przepraszam... już raz próbowałem zamknąć temat Tematów Tygodnia, ale no cóż, nie wyszło. Nie trzeba mi jednak co pół roku przypominać, skoro powiedziałem, że zrobię to będzie zrobione ;)

Tematy Tygodnia #5

W tej edycji napisaliście aż 8 tekstów, bardzo dobrych, w tym jeden (mój) bardzo gorąco dyskutowany, po dwóch latach uważam wciąż warto do nich zajrzeć, a obecny czas idealnie się zgrywa z tematami. Głosowanie wprawdzie się odbyło, ale uważam, że stanowczo zbyt mało osób wzięło udział. W związku z tym będę zachęcał Was do dodania swoich głosów w tej edycji, głosowanie proszę "uskutecznić" we wpisie pierwotnym, ostateczny termin ogłoszenia wyników to 5 listopada. Szczególnie zachęcam do głosowania tych którzy zgłosili swoje posty: @foggymeadow, @racibo, @hallmann, @wierzbik, @romualdd, @grecki-bazar-ewy, ale i całą pozostałą aktywną społeczność na. Dla głosujących oczywiście jest przewidziana nagroda :)

Tematy Tygodnia #6

Nie udało mi się ich ogłosić i nie robiłbym tego, gdyby nie to, że dostałem wsparcie na tę edycję: 40 HIVE od @scriptioner, zatem honor wymaga by te tematy jeszcze przeprowadzić. Jeśli nic z nich nie wyjdzie to albo wrócą do scriptioner albo przeleję je dla @polish-hive. Tak wyjdzie, że Tematy będą wokół Polskiej Niepodległości tak się datowo składa :) Więc może jednak będą chętni. Nagroda będzie też pewnie całkiem, całkiem, bo już na samym początku jest w puli 40 Hive i myślę że z postów oraz oszczędności dołożymy jakieś 10-15HBD

Najlepszy z najlepszych

Ostatni etap, który czuję się w obowiązku przeprowadzić to głosowanie na najlepszy tekst z tych które dotychczas się ukazały, przypomnę tylko że pierwotnie miało to być robione co 4 edycje: "miesięcznie" później myślałem o dłuższym okresie, przede wszystkim, żeby zebrać większe środki, a więc żeby miało to większy sens, najbardziej boli mnie teraz, że wielu autorów którzy 2 lata temu pisali, dziś jest nieaktywna. Ciężko będzie więc ich uczciwie nagrodzić. Ostatni etap zorganizuję po wybraniu najlepszych postów TT#6 więc pewnie pod koniec listopada. Będzie to też zamknięcie wskrzeszonych przeze mnie w ramach Sarmati Tematów Tygodnia, raczej nie będę do tego pomysłu już wracał, ale wciąż mam nadzieję, że Sarmacja jako dodatkowa społeczność może jeszcze się sprawdzić. Pomyślimy ;)

Tymczasem jeszcze raz zachęcam do oddania głosy w Tematach Tygodnia #5.